تاریخ انتشار: 1401/10/23 23:29
کد خبر: 11789

بازگشت رونالدو: ریاض سی‌آرسون را به رئال رساند!

در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
بازگشت رونالدو: ریاض سی‌آرسون را به رئال رساند!

رئال‌مادرید در حال حاضر در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا شرکت دارد که با شرکت چهار تیم فوتبال این کشور در عربستان سعودی در حال برگزاری است.

از سوی دیگر، اسطوره این باشگاه، کریستیانو رونالدو، اخیرا قرارداد بزرگ و پر سر و صدایی با باشگاه عربستانی النصر امضا کرده و به همین علت، در این کشور به سر می‌برد. رونالدو از فرصت حضور رئال در ریاض استفاده کرد تا بار دیگر خود را به جلسه تمرینی لوس‌بلانکوس رسانده و با چند نفر از هم‌تیمی‌های سابقش احوالپرسی کند.

1788212

رونالدو به مدت 9 سال با پیراهن رئال بازی کرد و در همین دوره بود که نامش به‌عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ مطرح شد. کریستیانو با پیراهن رئال آنقدر گلزنی کرد که تعداد گل‌هایش بیشتر از تعداد بازی‌هایش برای رئال بود. ستاره پرتغالی در همین دوره با پیراهن رئال چهار بار توپ طلا را به دست آورد.

رونالدو هنوز اولین بازی خود با پیراهن النصر را انجام نداده است ولی روز 19 ژانویه یعنی شش روز دیگر در بازی دوستانه بین پاری سن ژرمن و منتخب ستاره‌های النصر و الهلال به میدان می‌رود. دیداری که با حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بیننده‌های زیادی خواهد داشت. رئال مادرید هم پس‌فردا در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف بارسلونا می‌رود تا شهر ریاض شاهد برگزاری یک ال‌کلاسیکو باشد.

1791211

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qmg92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست رد مودریچ به سینه دو تیم عربستانی