تاریخ انتشار: 1401/10/24 00:09
کد خبر: 11788

تصاویری جالب از دیدار رونالدو با هم‌تیمی‌ها و سرمربی سابقش/ کریستیانو در ریاض میزبان شد

کریستیانو رونالدو مهاجم جدید تیم النصر عربستان روز جمعه در تمرین رئال‌مادرید در ریاض حاضر شد.
تصاویری جالب از دیدار رونالدو با هم‌تیمی‌ها و سرمربی سابقش/ کریستیانو در ریاض میزبان شد

کریستیانو رونالدو که ماه گذشته با قراردادی ۱۷۵ میلیون پوندی در سال به تیم النصر پیوست، هنوز اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام نداده است. او در حال حاضر فقط با آنها تمرین می‌کند زیرا در فصل گذشته در حالی که برای منچستریونایتد بازی می‌کرد، گوشی یکی از هواداران اورتون را پرت کرد و به همین دلیل توسط اتحادیه فوتبال انگلیس دو جلسه محروم شد.

اما برای تماشای تمرینات تیم سابقش در آستانه فینال سوپرکاپ اسپانیا با بارسلونا، زمان گذاشت و به ورزشگاه رفت. رونالدو ۹ سال درخشان بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ را با غول اسپانیایی سپری کرد و در ۴۳۸ بازی ۴۵۰ گل برای این باشگاه به ثمر رساند. او بدون شک بهترین بازیکن تاریخ آنهاست و با سپیدپوش‌ها ۱۴ جام از جمله چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

این بازیکن ۳۷ ساله روز جمعه در حال تماشای تمرین تیم کارلو آنچلوتی و گرفتن عکس با هواداران دیده شد. سپس از او در حال صحبت با سرمربی رئال، که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ مربی خودش هم بود، و همچنین در آغوش گرفتن روبرتو کارلوس فیلمبرداری شد.

کریستیانو رونالدو در تمرین رئال‌مادرید

کریستیانو رونالدو همراه کارلو آنچلوتی در تمرین رئال‌مادرید

کریستیانو رونالدو و روبرتو کارلوس در تمرین رئال‌مادرید

سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی برگزار می‌شود و یک تورنمنت چهار تیمی است که شامل برندگان و نایب قهرمانان لالیگا و کوپا دل‌ری می‌شود. رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا و رئال بتیس در سوپرکاپ این دوره حضور دارند. مادرید روز چهارشنبه پس از تساوی ۱-۱، والنسیا را در ضربات پنالتی شکست داد، و بارسلونا هم پس از تساوی ۱-۱ رئال بتیس را در روز پنجشنبه در ضربات پنالتی شکست داد. رقبای ال‌کلاسیکو در فینال روز یکشنبه در ورزشگاه بین‌المللی ملک فهد به مصاف هم خواهند رفت.

به نظر می‌رسد که رونالدو روحیه خوبی دارد. او قرار است پنجشنبه آینده اولین بازی خود را در کشور جدیدش به عنوان بخشی از تیم ترکیبی النصر/الهلال مقابل پاری‌سن‌ژرمن انجام دهد. به این ترتیب اسطوره پرتغالی مقابل رقیب دیرینه‌اش لیونل مسی قرار خواهد گرفت.

شبکه ESPN گزارش داد که بیش از دو میلیون نفر به صورت آنلاین برای خرید بلیت این مسابقه درخواست دادند و تمام بلیت‌های بازی در عرض چند دقیقه پس از باز شدن سایت فروش، به اتمام رسید.

این مطلب را هم بخوانید: تب کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی/ پیراهن CR7 در فروشگاه النصر موجود نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ple63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین برزیلی‌های تاریخ بارسلونا +عکس