تاریخ انتشار: 1401/10/27 01:01
کد خبر: 11691

اختصاصی/ شمس آذر قزوین؛ کار تیمی عالی اما خریدهای نیم فصل اول نا موفق!

تیم فوتبال شمس آذر قزوین علی رغم کسب قهرمانی در نیم فصل اول، بازیکنان جذب شده اش عملکرد ضعیفی داشتند.
اختصاصی/ شمس آذر قزوین؛ کار تیمی عالی اما خریدهای نیم فصل اول نا موفق!

تیم فوتبال شمس آدر قزوین در نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور با ارائه بازی های حساب شده و کار تیمی منسجم  و با کم ترین نوسان، با اقتدار موفق به قهرمانی شد تا تحسین همگان را به دنبال داشته باشد،  اما علی رغم تمامی شایستگی های این تیم، نکات منفی هم در نیم فصل اول وجود داشت.

شمس آذر که در نیم فصل نخست از سهمیه فیفا خود هم استفاده کرد در جذب بازیکنان ضعیف عمل کرد و حالا باید برای راضی کردن جدایی آن ها مبلغ هنگفتی هزینه کند.

شمس آذری ها احمد جبوری،صیاد کوکبی و میلاد شیخی سلیمانی را را با سر و صدای فراوانی جذب کردند اما هیچ کدام از این ۳ بازیکن موفق نشدند عملکرد مثبتی از خود به جای بگذارند تا در نقل و انتقالات نیم فصل مدیریت و سرمربی این تیم برای فسخ قرارداد این بازیکن ها هزینه سنگینی بپردازند.

احمد الجبوری و صیاد کوکبی مجموع دقایقی که بازی کردند به زیر ۱۸۰ دقیقه می رسد و میلاد شیخی سلیمانی هم با یک گل زده جایی در ترکیب اصلی این تیم در نیم فصل نداشت تا حالا مدیریت این تیم به فکر رهایی از دست خرید های ناکارآمد خودش باشد.

شمس آذر قزوین در رقابت های این فصل لیگ یک نشان داده که شایستگی های حضور در لیگ برتر را دارد اما خوب می دانیم که برای صعود نباید دلخوش به قهرمانی تیم فصل بود و آنها برای رسیدن به هدف مورد نظر بایستی با چشمانی باز و آگاهانه خریدهای نیم فصل را داشته و از اشتباه ابتدای فصل پرهیز کنند و گرنه ممکن است نتایج باب میل آنها تا پایان فصل ادامه نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vrjz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم کهکشانی سعید دقیقی بدون رقیب!
اختصاصی/بهترین خط حمله نیم فصل لیگ یک؛

کهکشانی ها قهرمان نیم فصل شدند
اختصاصی/پول و کادرفنی قوی بازهم تاثیرگذار بود؛