تاریخ انتشار: 1401/11/01 15:16
مالک و سرمربی اترک بجنورد در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 11545

سرمربی جدید هنوز منصوب نشده است/ در حال بررسی گزینه ها هستیم

جمشید هاتفی در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت:سرمربی تیم در حال انتخاب است ولی گزینه ای هنوز معرفی نشده است.
سرمربی جدید هنوز منصوب نشده است/ در حال بررسی گزینه ها هستیم

جمشید هاتفی مالک و سرمربی اترک بجنورد  طی گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص شرایط این تیم گفت : متاسفانه نیم فصل نخست را با سختی و فراز و نشیب هایش به پایان رساندیم و در حال آماده سازی و تقویت تیم در ساری هستیم .

هاتفی با بیان این موضوع که متاسفانه آنچه در تنها تیم شرق کشور در مسابقات لیگ دو فوتبال کشور در حال مشاهده هستیم عدم حمایت و رسیدگی مسئولان استانی در قالب در اختیار گذاشتن و استفاده اترک از زیر ساخت ها می باشد و ما انتظار داریم حداقل از لحاظ زیر ساختی همانند اتوبوس و اسکان بازیکنان در بجنورد را برایمان فراهم کنند.

هاتفی خاطر نشان کرد: شاید دوستان بگویند تیم شخصی است و ما دلیلی ندارد ورود پیدا کنیم؛ بله منطقی و قابل قبول است ؛ اما آیا خواسته غیر منطقی داریم که می گوییم تنها به ما زیرساخت های اولیه را بدهند ، چرا که به گفته خود مسئولین این تیم متعلق به بجنورد است . پس اگر صاحب اصلی تیم خراسان شمالی و هواداران اهالی فوتبال دوست بجنورد هستند که کمترین سهم را در قبال این موضوع استان دارد و اگر تیم شخصی می باشد لااقل خروجی امتیاز را به ما بدهند که بتوانیم در مکانی دیگر که امکان حمایت و رسیدگی وجود دارد کار را پیش ببریم .

مالک باشگاه اترک بجنورد در پاسخ به این سوال که چرا از ۳دیدار پایانی تنها ۱امتیاز کسب کردید و آیا سرمربی جدیدی برای تیم معرفی شده است گفت : متاسفانه در خصوص دیدارهای اخیر ما باز هم شرایط نابسامان تیمی و اشتباهات مشهود دامن گیرمان شد و قطعا در نیم فصل از لحاظ تقویت در خطوطی که ضعف وجود دارد اقداماتی را صورت خواهیم داد و بازیکنان تاثیر گذاری را به تیم اضافه میکنیم .

وی در پایان گفت:  در راستای معرفی و حضور سرمربی جدید هنوز اقدامی صورت نگرفته است و در حال بررسی هستیم.

شایان ذکر است نخستین دیدار اترکی در آغاز نیم فصل دوم مقابل پانیک تالش می باشد .

گفت وگو: مجتبی رجب زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x5qq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی اترک بجنورد: انسجام ؛ اتحاد و همدلی در بازی آخرمان موج می‌زند
جمشید هاتفی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

روزهای خوبی در انتظار اترک بجنورد است
سید جلال وارسته در گفت وگو با فرتاک ورزشی: