تاریخ انتشار: 1395/08/23 10:50
کد خبر: 249422

تاکتیک سوریه در برابر ایران چیست

یک سایت عربی تاکتیک تیم ملی سوریه در بازی برابر ایران را مبتنی بر ضد حمله‌های سریع و بازی تحت فشار دانست.
تاکتیک سوریه در برابر ایران چیست
به گزارش فرتاک ورزشی، بازیکنان تیم ملی سوریه در حال گذراندن آخرین تمرینات آماده‌سازی خود جهت مصاف با ایران در چارچوب هفته پنجم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه هستند که سه شنبه هفته جاری در مالزی برگزار خواهد شد. 
 
سایت ورزشی کورا با درج این مقدمه کوتاه درباره آماده سازی و تاکتیک تیم ملی سوریه در بازی برابر ایران نوشت: بازیکنان سوریه همچنان تمرینات خود را زیر نظر ایمن الحکیم در شهر سیرم مالزی به عنوان میزبان بازی برابر ایران دنبال می‌کنند. ذهنیت مثبتی در بین بازیکنان سوریه برای کسب نتیجه قابل قبول در این بازی وجود دارد. 
 
این سایت در ادامه گزارش خود آورده است: بازیکنان سوریه در تمرین شب گذشته (شنبه) روی کنترل توپ، استفاده از ضد حمله‌های سریع و تحت فشار دادن حریف کار کردند و در بازی برابر ایران به دنبال بهره‌مندی از فضاهای باریک خواهند بود. صفوان حسین، یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی سوریه نیز در حال آماده سازی جسمانی و روانی بازیکنان خط دفاعی مشتمل بر ابراهیم عالمه، احمد مدینه و محمود الیوسف است. 
 
عمر الخریبین، مهاجم تیم الظفره امارات نیز شب گذشته به اردوی تیم ملی سوریه ملحق شد و از امروز در تمرینات تیمش شرکت می‌کند تا آماده بازی روز سه شنبه برابر ایران شود. 
 
این دیدار به دلیل شرایط خاص کشور سوریه ساعت 15:30 روز سه‌شنبه هفته جاری در مالزی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy8qb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام کی‌ روش بعد از یک بازی دوستانه