تاریخ انتشار: 1395/08/23 11:29
کد خبر: 249414

جلالی : تعطیلات سطح کیفی لیگ را پایین می آورد

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تعطیلات همیشه کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد.
جلالی : تعطیلات سطح کیفی لیگ را پایین می آورد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مجید جلالی در خصوص شرایط لیگ برتر و تعطیلات گفت: این تعطیلی ها برای هیچ تیمی خوب نیست. تعطیلات همیشه کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد، ولی یک شرایط کاملاً ناگزیری است. اگر برنامه ریزی درست باشد و به خواسته های مربیان لیگ برتر و جام حذفی اهمیت داده شود، مسوولان می توانند برنامه های بهتری برای تیمی که در آستانه صعود به جام حذفی است ارائه کنند. ما سعی می کنیم تیم مان را با این شرایط وفق دهیم اما با این تعطیلات طولانی مدت واقعاً کار سختی است. مهمترین بخشش حفظ شور و اشتیاق را در تیم است، چرا که این تعطیلات در اصل انگیزش بازیکنان خیلی تاثیر دارد. ولی ما سعی می کنیم همسازی کنیم و از ترفندهای مختلف استفاده کنیم برای اینکه همچنان بازیکنان با انگیزه و اشتیاق برای ادامه لیگ به میدان بروند.

نماینده مربی های لیگ برتر در مورد این تعطیلات بلند مدت برای یک بازی ملی افزود: هیچ جای دنیا این اتفاق نمی افتد، من یادم هست فدراسیون چندسال پیش به من پیشنهاد داد هدایت تیم امید را قبول کنم، من هم آن موقع گفتم تمام بازیکنان را سه ماه در اختیار من بگذارند، چرا که زمان زیادی برای هماهنگ شدن نداریم. کسی که سرمربی تیمی می شود سعی می کند تیم را زمان بیشتری در اختیار داشته باشد تا به توقع ها جواب دهد.

وی ادامه داد: از شنبه تمرینات ویژه برای دیدار با پرسپولیس داریم. این تیم را آنالیز کرده ایم و تاکتیک هایمان را برای پیروزی مقابل سرخ پوشان مرور خواهیم کرد. من فکر می کنم دو تیم سرخ پوش پرسپولیس و تراکتور سازی شانس زیادی برای قهرمانی دارند چرا که از نظر ساختار و بازیکنانی که جذب کرده اند در سطح کیفی قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3no97x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: تعطیلات لیگ برای‌مان عادی شده است