تاریخ انتشار: 1401/11/04 20:17
با اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان؛
کد خبر: 11449

پرسپولیس-فولاد: باز هم بدون حضور هواداران

باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.
پرسپولیس-فولاد: باز هم بدون حضور هواداران

آخرین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر که اتفاقا حساس‌ترین دیدار این هفته نیز به شمار می‌رود، به میزبانی فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره‌نا مقابل پرسپولیس برگزار خواهد شد.
در شرایطی که مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال چند روز پیش با ارسال نامه‌ای به ریاست سازمان لیگ دستور مهیا شدن شرایط برای بازگشت هواداران را با حمایت وزیر ورزش داده، با این حال در مهم‌ترین دیدار هفته هفدهم که روز جمعه از ساعت 17:30 در اهواز برگزار خواهد شد، باز هم خبری از حضور هواداران نیست.
در همین زمینه باشگاه فولاد خوزستان اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:
« بدین وسیله به اطلاع هواداران فولاد خوزستان و فوتبال دوستان می رساند؛ با توجه به اعلام مسئولان ذیربط، دیدار روز جمعه مورخ 7 بهمن 1401 تیم فولاد مقابل پرسپولیس تهران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد می شود.»
روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان که حالا باید بار دیگر در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل خود بدون هوادارانش بازی کرد، با ابراز امیدواری از باز شدن در ورزشگاه‌ها اطلاعیه‌اش را اینطور تمام کرده است:« امیدواریم در دیدارهای آتی شاهد حضور پرشور هواداران فهیم فولاد خوزستان و فوتبال دوستان در ورزشگاه اختصاصی باشگاه باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gye4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر فوتبال| زور پرسپولیس و فولاد در نیمه اول بهم نرسید