تاریخ انتشار: 1401/11/05 20:00
استقلال و مذاکره برای جذب دو بازیکن ویژه
کد خبر: 11419

فتح‌الله‌زاده می‌خواهد بمب نقل‌و‌انتقالاتی بترکاند

به نظر می رسد که علی فتح‌الله‌زاده عزم خود را برای جذب یک بازیکن مهم و ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی جزم کرده است.
فتح‌الله‌زاده می‌خواهد بمب نقل‌و‌انتقالاتی بترکاند

فعلا اولین وعده مهم مدیرعامل آبی ها عملی شده است. علی فتح‌الله‌زاده که پیش از این قول داده بود که با سفر به امارات و پرداخت مطالبات گابریله پین و هرویه میلیچ، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز می کند، حالا در پی عملی کردن وعده دومش یعنی جذب دو بازیکن بزرگ است.

فتح‌الله‌زاده که در طی سالها حضور در رأس مدیریت باشگاه استقلال به جذب بازیکنان بزرگ و مهم معروف است، شب گذشته و در برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی، از جذب 2 بازیکن مهم خبر داد. لحن صحبت های مدیر آبی ها به نوعی بود که گویا او در فاصله 48 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر، قصد دارد به هر نحوی که شده، بازیکنان اسم و رسم داری را جذب کند.

مدیرعامل استقلال شب گذشته وعده داد که هواداران این تیم با شنیدن خبر جذب این بازیکنان، درست به مانند مواقع گلزنی تیمشان، از شادی به هوا خواهند پرید و اینگونه سورپرایز می شوند. بدون شک باید نفراتی که فتح‌الله‌زاده با آنها وارد صحبت شده و در پی آبی پوش کردنشان است، رضایت خاطر هواداران را جلب کنند چرا که نتایج این تیم هرگز بر وفق مراد طرفداران نبوده است.

پس از جذب مهدی هاشمی نسب و بازیکنان مطرح دیگری چون جواد نکونام، علی فتح‌الله‌زاده کلمه بمب ترکاندن در بازار نقل و انتقالات را وارد اصطلاحات فوتبال ایران کرد و اکنون نیز از تحرکات پیرامون باشگاه استقلال اینگونه به نظر می رسد که شوالیه آبی ها قصد دارد دوئل زمستانی در بازار جذب بازیکنان جدید را به سود خودش به پایان برساند.

طبق گفته های فتح‌الله‌زاده، او لیستی با حضور 2 بازیکن دریافت کرده و ریکاردو ساپینتو از مدیرعامل تیمش درخواست جذب این نفرات را داشته است. از گوشه و کنار باشگاه استقلال اینگونه به گوش می رسد که فتح‌الله‌زاده قصد دارد در ساعات پیش رو، یک بمب زمستانی بترکاند، مسئله ای که باید دید تا چه اندازه در انجام آن موفق خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vppp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات در استقلال در راه است