تاریخ انتشار: 1401/11/07 20:37
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان
کد خبر: 11332

بادرودی‌ها شگفتی نیم فصل دوم را رقم زدند/ شهرداری سیرجان از قافله قهرمانی جا ماند

هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برتری تیم های بادرود تهران، ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان و خاتون بم به پایان رسید.
بادرودی‌ها شگفتی نیم فصل دوم را رقم زدند/ شهرداری سیرجان از قافله قهرمانی جا ماند

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عصر امروز با انجام 4 دیدار برگزار گردید که در این بازی‌ها تیم‌های ملوان، بادرودتهران، سپاهان اصفهان و خاتون‌بم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نکته قابل توجه در بازی‌های امروز پیروزی 2 تیم از 3 تیم صدرنشین مسابقات بود تا رقابت‌ها را در هفته های پایانی برای کسب مقام قهرمانی داغ‌تر کند، اما شگفتی این هفته جایی رقم خورد که بادرود تهران توانست دومین پیروزی این فصل خود را برابر شهرداری سیرجان تیم سوم جدول کسب کند و مسیر قهرمانی آنها را با مشکل روبر نماید.

بادرودی‌ها در این بازی در نیمه اول و دقیقه 25 بازی توسط «سمانه قاشیه» به گل برتری رسیدند تا شهرداری سیرجان با نگرانی‌های بیشتری کار را دنبال نماید.

بادرود تهران

 شهرداری سیرجان که تا قبل از این بازی با کسب 31 امتیاز یکی از امیدهای کسب قهرمانی بود، برای این که از دیگر مدعیان قهرمانی «خاتون بم» و «سپاهان اصفهان» عقب نماند، سخت در تلاش بود تا این بازی را با پیروزی به سود خود به پایان برساند و بر همین اساس در دقیقه 37 بازی توسط «ملیکا متولی» به گل تساوی رسید تا بازنده به رختکن نرفته باشد.

در نیمه دو این بازی و در حالی که چشم‌های دیگر مدعیان به نتیجه این بازی بود، بادرودی‌ها دست به کار بزرگی زدند و در دقیقه 56 بازی توسط «ریحانه کٌردی» به گل دوم خود رسیدند و توانستند تا پایان نتیجه را حفظ کرده و ضمن کسب دومین پیروزی در این فصل و امیدوار برای ادامه رقابت‌ها در هفته‌های پایانی، سومین شکست فصل را هم نصیب سیرجانی‌ها کردند تا آنها از قافله قهرمانی عقب بیفتند.

 نتایج بازی های امروز جمعه در هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان به شرح ذیل است :

ملوان                        2         ایساتیس کران فارس 1

زارع باتری سنندج    0           خاتون بم                 3

سپاهان                    3            پیکان البرز              0

شهرداری سیرجان    1         بادرود تهران              2

بادرود تهران

بادرود تهران

بادرود تهران

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez9a3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به شایعات توجه نکنید؛ بادرودتهران با قدرت در لیگ برتر بانوان حضور خواهد داشت
مدیرعامل بادرودتهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی: