تاریخ انتشار: 1401/11/07 21:09
کد خبر: 11330

کارشناس داوری مشکوک ترین صحنه بازی پرسپولیس/ پنالتی پرسپولیس سوخت؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه بحث برانگیز در دقایق پایانی بازی اهواز با تصمیم موعود بنیادی فر موافق بود.
کارشناس داوری مشکوک ترین صحنه بازی پرسپولیس/ پنالتی پرسپولیس سوخت؟

محمد ریاحی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در ارتباط با قضاوت موعود بنیادی فر در دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم این داور شاگرد خود من بوده و متاسفانه در این بازی تصمیماتی گرفت که منجر شد بازی از دست او خارج شود.

وی افزود: داور باید در مورد اتفاقات درون محوطه جریمه به مراتب بیشتر از دیگر نقاط زمین دقت کند تا تصمیماتش صحیح باشد. البته باید به او تبریک بگویم که درباره صحنه حساس روی دیاباته درست تصمیم گرفت.

پیشکسوت داوری کشورمان خاطر نشان کرد: وقتی درون محوطه جریمه به ویژه داخل شش قدم بازیکنان نزدیک هم قرار گرفته‌اند ممکن است با برخورد به یکدیگر به صورت طبیعی زمین بخورند. به همین خاطر هر زمین خوردنی پنالتی نیست. در صحنه زمین افتادن دیاباته هم کسی او را نزد بلکه خودش حین چرخیدن به بازیکن حریف برخورد کرد و افتاد.

نکونام

ریاحی همچنین درباره اخراج نکونام تاکید کرد: به نظر من صحنه پرتاب اوت مشکوک بود و اعتراض نکونام هم بی دلیل نبود. فکر می‌کنم موعود بنیادی‌فر درباره اخراج نکونام کمی عجله کرد.

وی ضاافه کرد: البته نیمکت نشینان تیم خوزستانی تا حدی بیش از حد به تصمیمات داور اعتراض می‌کردند که این موضوع تمرکز داور را به هم ریخته بود اما در آن صحنه نکونام مستحق اخراج نبود.

داور قدیمی کشورمان در پایان گفت: به طور کلی موعود بنیادی فر در قضاوت این دیدار تمرکز لازم را نداشت اما اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo6e2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوانان در کنفرانس خبری شرکت نکردند