تاریخ انتشار: 1401/11/11 16:25
کد خبر: 11196

دردسر پرسپولیس به دلیل ۳ شکایت/ شاکی سابق کوتاه نیامد

حساب های بانکی باشگاه پرسپولیس همچنان به دلیل سه شکایت بسته است.
دردسر پرسپولیس به دلیل ۳ شکایت/ شاکی سابق کوتاه نیامد

باشگاه پرسپولیس در حالی امور مالی خود را دنبال می‌کند که بیشتر از یک ماه از بسته شدن حساب‌های بانکی این باشگاه می‌گذرد اما همچنان اقدامی برای آزادسازی آن رخ نمی‌دهد.

عدم پرداخت مطالبات باقیمانده یکی از افراد حقیقی بابت ارسال البسه به این باشگاه در سال‌های گذشته، ندادن طلب مورد تأیید مهدی رسول پناه سرپرست پیشین باشگاه و همچنین عدم پرداخت مطالبات وکیل علیرضا بیرانوند در بحث مربوط به ترانسفر حدود سه سال پیش او به بلژیک باعث بسته ماندن حساب‌های باشگاه شده است.

پرداختی‌های اخیر پرسپولیس نیز خارج از حساب باشگاه بوده است و از روش‌های دیگری بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شده است.

درویش به هیچ عنوان حاضر نیست حدود ۱۴ میلیارد تومان دیگر از طلبی که یک شخص حقیقی بابت فروش لباس به پرسپولیس در سال ۱۳۹۴ دارد را پرداخت کند. او همچنان از تیم حقوقی خواسته تا برداشت ۱۳ میلیارد تومانی اش از حساب باشگاه را غیر قانونی کرده و مانع از برداشت دوباره از حساب شوند.

همچنین رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز همچنان به خاطر عدم دریافت طلبش راضی به دادن رضایتنامه نیست تا باشگاه ملزم به پرداخت این پول شود.

هچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس برای توافق با وکیل بیرانوند هم به توافق نهایی نرسیده اند تا مشکل پرسپولیس در این زمینه نیز پابرجا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45egx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست مسئولان پرسپولیس از اسپانسر؛ واریز پول زودتر از موعد