تاریخ انتشار: 1401/11/12 21:47
کد خبر: 11126

بیرانوند: افتخار می‌کنم که بازیکن یک تیم خاص هستم/ نکونام می‌خواست اخراج شود

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شکست هفته گذشته این تیم برابر فولاد گفت: چهار سال با جواد نکونام همبازی بودم و کاپیتان من بوده و برایش احترام قائلم. او دنبال این بود که اخراج شود و به او تبریک می‌گویم. بعد از اخراج او تمام سوت‌ها به سود فولاد شد.
بیرانوند: افتخار می‌کنم که بازیکن یک تیم خاص هستم/ نکونام می‌خواست اخراج شود

 علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: افتخار می‌کنم بازیکن یک تیم خاص هستم. متاسفانه اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ می‌دهد که شما می‌بینید. ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد. آقای داور پنالتی روی مهدی ترابی را نگرفتی، درست! پس چرا کرنر گرفتی؟ اصلا کرنر نشد. می‌خواستی چه چیزی بگویی؟

وی در ادامه درباره بازی هفته گذشته پرسپولیس برابر فولاد گفت: چهار سال با جواد نکونام همبازی بودم و کاپیتان من بوده و برایش احترام قائلم. او دنبال این بود که اخراج شود و به او تبریک می‌گویم. بعد از اخراج او تمام سوت‌ها به سود فولاد شد. به طور مثال اگر آقا جواد اخراج نمی‌شد امکان نداشت داور آن پنالتی را نگیرد. داور پیش خودش گفت سرمربی را اخراج کردم و اگر پنالتی نباشد روی من فشار می‌آورند و ترسید.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره‌ی اخراج وی در بازی امشب نیز بیان داشت: ۲ صحنه ۱۰۰درصد بود. اخراج من اشتباه و آفساید هم بود. شک نکنید که سر ما را بریدند. خاص بودن پرسپولیس برای همه روشن شده است. پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. حرف من با مهدی تاج، رئیس فدراسیون این است، VAR را بس کنید. داوران دیگر عین خیال‌شان نیست. با خودشان می‌گویند اشتباه هم بشود می‌گوییم VAR نیست.

وی درباره‌ اظهار نظر مرتضی پورعلی‌گنجی که گفته بود بازیکنان نفری ۵۰ میلیون بدهند تا سیستم کمک‌داور ویدیویی به فوتبال ایران بیاید گفت: وظیفه‌ی فدراسیون است که VAR بیاورد و مرتضی عصبانی بوده که این حرف را زده است. چرا باید باشگاه‌ها یا بازیکنان پول بدهند؟ در این فصل اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ می‌دهد. هیچ تیمی خاص‌تر از پرسپولیس نیست. همه‌ فشارها روی پرسپولیس است. داوران حرکاتی انجام می‌دهند که ۲ هفته درباره‌شان صحبت و تصاویرشان پخش شود. اسم ویدیوچک را نیاورید. این سیستم ویدیویی نمی‌آید.

بیرانوند اضافه کرد: میلاد فخرالدینی قبل از بازی مصدوم شده بود. پای من به مچ او خورد. به شما قول می‌دهم تیم پرسپولیس کم نمی‌آورد. امروز خیلی انرژی گرفتم از هواداران. چقدر حس خوبی داشتم که یار دوازدهم پشت ما بود. در این هوای سرد هواداران عالی بودند. نیمه‌ دوم با ۱۰ نفر فشار آوردیم. حالا هم با تفاضل گل در رده‌ دوم هستیم. بازی روبه‌رو خواهیم داشت. مطمئن باشید تا قبل از جام حذفی با تیم دوم چهار یا پنج امتیاز فاصله داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j9v2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت پرسپولیس از نکونام و فولاد