تاریخ انتشار: 1401/11/13 11:14
کد خبر: 11109

آمار بسیار خوب مسی با PSG

لیونل مسی با آمار خیره کننده‌ای که در چند ماه اخیر در ترکیب پاری سن ژرمن داشته نشان می‌دهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.
آمار بسیار خوب مسی با PSG

و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف مون پلیه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی مسی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن به میدان رفت و توانست گل دوم این تیم را به ثمر برساند تا نشان دهد که بعد از جام جهانی همچنان آماده و سرحال است.

مسی که دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سر می گذارد، از آمادگی بالایی برخوردار است و این بهترین خبر برای هواداران و کادر فنی تیم پاریسی قبل از بازی حساس برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

مسی در ۲۳ بازی اخیری که با پیراهن پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته است توانسته ۱۴ گل به ثمر برساند و ۱۴ پاس گل هم به نام خود به ثبت برساند که این بهترین آمار در بین همه بازیکنان تیم است.

این فوق ستاره آرژانتینی که اخیرا توانست قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست آورد تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او و حضورش در لیگ عربستان زیاد است اما بعید به نظر می‌رسد که او با آمادگی بالایی که از خود نشان می‌دهد فعلا علاقه‌ای به ترک فوتبال اروپا داشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6an2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکنی که مسی خواستار جذب او شد