تاریخ انتشار: 1401/11/14 03:04
اعتراض شدید مدیرعامل بادرود به وضعیت مدیریت فوتبال بانوان
کد خبر: 11085

جوادی: آقای تاج! بخش خصوصی را از سرمایه‌گذاری دلزده نکنید

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران، حاضر در لیگ برتر فوتبال زنان با انتقاد شدید از مدیریت در فوتبال ایران نسبت به آینده فوتبال ابراز ناامیدی کرد.
جوادی: آقای تاج! بخش خصوصی را از سرمایه‌گذاری دلزده نکنید

تیم فوتبال بادرود تهران امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در تهران برابر تیم پالایش گاز ایلام یک بر صفر تن به شکست داد.

اتفاق مهم این بازی جنجالی، صحنه‌ای بود که داور مسابقه در موقعیتی مشکوک اعلام کرد که توپ از خط دروازه میزبان رد شده و بازی با همین یک گل به سود ایلام پایان یافت.

حمید جوادی مدیرعامل باشگاه بادرود پس از این بازی با ابراز ناامیدی نسبت به آینده فوتبال بانوان ایران با توجه به این سطح از مدیریت حاکم بر فوتبال گفت: آن چه امروز در لیگ فوتبال زنان می‌بینیم، برآیندی از واقعیت‌های موجود در فوتبال ایران و مشت نمونه خروار است.

وی افزود: افرادی در بدنه امور زنان در زیر مجموعه فدراسیون فوتبال کارهای اجرایی را انجام می‌دهند که سال‌هاست از پست و میزشان تکان نمی‌خورند و نتیجه این آب راکد در دستگاه‌های اجرایی فوتبال ایران، بی‌مسئولیت‌هایی است که یقه تیم‌های باشگاهی را می‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه بادرود عنوان کرد: در لیگ فوتبال زنان همه باشگاه‌ها به شرکت‌های قدرتمند یا ارگان‌های صنعتی که نزدیک به دولت هستند متصل‌اند اما باشگاهی که به‌عنوان بخش خصوصی وارد کار شده باید پولش را ابزار بازی افرادی کند که برای مسئولیت‌های امروزشان بسیار کوچک هستند.

وی در ادامه گفت: آقای تاج! اصلاً اطلاع دارید که فوتبال بانوان و لیگی هم در ایران وجود دارد؟ اگر خبر دارید و این طور به امان خدا رهایش کرده‌اید، پس عذرتان بدتر از گناه است.

دکتر جوادی با ذکر این مطلب که بخش خصوصی با مشقت از دخترانی که حمایت از آنها، حمایت از آینده است، پشتیبانی می‌کند گفت: جواب اشک‌های دختران ما را چه کسی می‌دهد؟ آقای شیرازی ریاست همیشگی هیئت فوتبال استان تهران! من این سؤال را از شما دارم. شما برای نماینده استانتان چه کرده‌اید؟

وی با تاکید بر این که به حضور در لیگ برتر با تمام قوا و تا آخرین روز متعهد است گفت: هر بازی برای ما چه در زمین خود و چه در وضعیت میهمانی، هزینه های سنگینی دارد. ما با وجود قرار گرفتن در انتهای جدول به حضور در همه بازی ها تعهد داریم و با غیبت در مسابقه، بی نظمی را وارد لیگ نمی کنیم. آیا پاسخ تعهد ما این است؟

او ادامه داد: فدراسیون آقای تاج با بخش خصوصی همکاری نمی‌کند. اصلاً فوتبال بانوان را حساب نمی‌کنند و برایشان مهم نیست من میلیاردها پول را به فوتبال زنان بیاورم یا بگویم نمی‌خواهم باشم و این پول را ببرم و جای دیگری سرمایه‌گذاری کنم. شک نکنید یک نفر هم از سازمان لیگ زنگ نمی‌زند که بمان.

جوادی اضافه کرد: من از اشخاصی که در کمیته داوران، مسئول چینش داوران یک بازی مهم هستند می‌پرسم بر چه اساسی داوران را چینش می‌کنید؟ اصلاً نگاهی به جدول هم می‌اندازید؟ اصلاً لیگ را دنبال می‌کنید؟

مدیرعامل بادرود با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار در فوتبال ایران اگر به قصد کمک به فوتبال آمده باشد خیلی زود ناامید می‌شود گفت:  هیچ سازوکاری برای حفظ بخش خصوصی نیست. بخش خصوصی را برای این می‌خواهند که یازده تیمشان بشود ۱۲ تا. بعد هر بلایی خواستند سرش می‌آورند.

جوادی همچنین عنوان کرد: آقای تاج. شما اگر شخص اول فوتبال این مملکت هستید تا حالا نگاهی به چارت سازمان‌های زیر مجموعه‌تان انداخته‌اید که ببینید چه کسی و برای چند سال روی آن صندلی نشسته؟ یعنی بهتر از آن آدم در این مملکت نیست؟ همین آدم‌ها نشسته‌اند، چایشان را می‌خورند و با تاس انداختن، داور انتخاب می‌کنند و رأی صادر می‌کنند.

وی با اشاره به نقض قانون در قبل تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول زنان گفت: لیگ برتر قرار بوده ۱۲ تیمی باشد و دو تیم از آن انصراف داده‌اند. اکنون کیان نیشابور هم سومین تیم انصرافی است اما باز هم می‌خواهند یک تیم دیگر از لیگ برتر به دسته اول بفرستند.

مدیرعامل بادرود تاکید کرد: اگر تیم ما سقوط کند یعنی می‌خواهند فصل آینده ۴ تیم از دسته یک به لیگ برتر بیاورند؟ این دیگر چه نحو قانون مداری است؟ وقتی دو تیم از لیگ انصراف می‌دهند یعنی سقوط کرده‌اند و دیگر نباید تیمی به دسته پایین‌تر فرستاده شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md5w4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادرود تهران گام اول را محکم برداشت / جشنواره گل در برابر آرش کرمانشاه
در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور ؛