تاریخ انتشار: 1401/11/14 15:11
کد خبر: 11074

جنجال در برنابئو: داور علیه رئال مادرید!

دیدار پر برخورد شب گذشته رئال مادرید برابر والنسیا با اشتباهات متعدد داوری از نگاه کارشناسان همراه بود.
جنجال در برنابئو: داور علیه رئال مادرید!

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان والنسیا بود و با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کرد. 
این دیدار از همان ابتدا بسیار پر برخورد بود و تنش زیادی در آن حس می‌شد. خطایی که در دقیقه پنجم این بازی روی پای ادواردو کاماوینگا انجام شد باعث شد که ساموئل کاستیخو در آستانه دریافت کارت قرمز قرار بگیرد. 
با این حال داور این بازی با وجود اعتراض شدید بازیکنان رئال تصمیم گرفت که فقط به اعلام خطا بسنده کند و کمک داور ویدیویی هم تذکری در این زمینه به او نداد. 
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری، در این باره به آ.اس و کادناسر گفت:« اگر کمک داور ویدیویی دستور بررسی صحنه و دادن کارت قرمز به او را می‌داد، والنسیا حق شکایت و ابراز ناراحتی نداشت. او از پشت کاماوینگا را زد. شاید داور تصمیم گرفت در ابتدای بازی کار را برای خودش سخت نکند اما نباید به بازیکن اجازه داد که هر کاری در زمین دوست دارد انجام دهد.»

1797720


اوج جنجال مربوط به گل رئال مادرید بود که توسط آنتونیو رودیگر به ثمر رسید اما داور به دلیل خطایی که کریم بنزما مرتکب شده بود و با تذکر کمک داور ویدیویی آن را مردود اعلام کرد. 
گونزالس درباره این صحنه اظهار داشت:« نباید برای بررسی یک گل و چنین صحنه‌های از تصاویر آهسته استفاده کرد. این ورزش نیست. بنزما در این صحنه با بازیکن والنسیا برخورد داشت اما فوتبال همین است. اگر این صحنه از نظر کمک داور ویدیویی خطا بود، پس چرا در صحنه خطا روی کاماوینگا دخالت نکرد؟ اتفاقات داخل زمین را نباید با حرکات آهسته بررسی کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jz62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مصدومیت کریم بنزما در آستانه سه هفته حساس