تاریخ انتشار: 1401/11/14 17:11
کد خبر: 11067

بمب لالیگایی فولاد در تبریز خنثی شد(عکس)

ستاره لالیگایی فولاد در تبریز کم فروغ بود و البته گل دقیقه ۱۰۰ هادی محمدی باعث شد تا با غم و اندوه از تبریز بازگردد.
بمب لالیگایی فولاد در تبریز خنثی شد(عکس)

در دیداری سخت و‌نفس‌گیر‌ برابر تراکتور در تبریز قرار گرفت و در صدمین وقت دیدار دروازه‌اش را باز شده دید تا بدون دست‌آورد به اهواز باز گردد.

روبرتو تورس ستاره لالیگایی فولاد که در نخستین دیدار موفق شده بود تک‌گل سه امتیازی تیمش را به زیبایی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد، در این دیدار پایش به گلزنی باز نشد. بهترین فرصت تورس در آخرین دقیقه نیمه اول بود که در حالت تک به تک با اخباری قرار گرفت و قصد داشت با یک ضربه چیپ دروازه تراکتور را باز کند اما ضربه بی دقتش با اختلاف از دروازه تراکتور به بیرون رفت.

خمس سرمربی تراکتور که سابقه حضور در لالیگا را دارد و قبلا در این لیگ معتبر برابر این بازیکن سابق اوساسونا قرار گرفته بود با شناختی که داشت توانست بمب لالیگایی فولاد را به خوبی خنثی کند. او البته در این دیدار بیشتر در فاز دفاعی حضور داشت و جدال سختی با محمدرضا عباسی داشت که از فولاد به تراکتور آمده است.

این بازیکن که برای قدرتمند کردن فولاد در آسیا و ادامه لیگ اضافه شده ، پیش از دیدار با الفیصلی برابر سپاهان و مس رفسنجان فرصت این را دارد تا با هم‌تیمی‌هایش بیش از پیش هماهنگ شود و بتواند عصای دست نکونام در این جام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpdz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد شیرین شاگردان خمز در لحظات پایانی