تاریخ انتشار: 1395/08/23 17:42
کد خبر: 249351

خانواده پور حیدری به شدت از دست استقلالی ها دل خور هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:‌ انتظار داشتم حداقل 15 بازیکن و پیشکسوت در مراسم پورحیدری حضور داشته باشند.
خانواده پور حیدری به شدت از دست استقلالی ها دل خور هستند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ناراحتی‌اش از عدم حضور استقلالی‌ها در مراسم هفت منصور پورحیدری به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من از ساعت 9 تا 12 در بهشت زهرا بودم و به جز فرزاد مجیدی، ترابپور و شاهین بیانی کسی را ندیدم. در مراسم بعد از ظهر مردم و برخی از بازیکنان حضور داشتند اما در مراسمی که در بهشت زهرا برگزار شد من فقط همین سه نفر که اسم بردم را دیدم.

 

وی ادامه داد: به عنوان یک پیشکسوت انتظار داشتم حداقل 15 بازیکن در مراسم او حضور داشته باشند. پورحیدری سال‌های زیادی در استقلال بود. اگر از هر سالی که در استقلال بود 2 نفر هم به بهشت زهرا می‌آمدند، ناراحت نمی‌شدم. خانواده پورحیدری کنار من بودند و من می‌دیدم که ‌آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند.

 

پیشکسوت استقلال در مورد اختلافاتی که بین امیرقلعه‌نویی و معینی پیش آمده است، گفت:‌ من معتقدم این دو باید با آرامش با هم صحبت کنند. این درست نیست که معینی چیزی بگوید و قلعه‌نویی جواب بدهد و برعکس. معینی و قلعه‌نویی هر دو برای استقلال زحمت کشیدند و باید به هم احترام بگذارند. از معینی و قلعه‌نویی می‌خواهم حرمت‌ها را حفظ کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oeyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر تازه برای استقلال