تاریخ انتشار: 1395/08/23 18:11
کد خبر: 249340

اورتون تمایلش را برای جذب ممفیس، تایید کرد

باشگاه اورتون تلاش برای جذب ممفیس را تایید کرد
اورتون تمایلش را برای جذب ممفیس، تایید کرد

به گزارش فرتاک ورزشی،بعد از آن که چند روز گذشته شایعاتی در مورد علاقه اورتون برای جذب ممفیس شنیده شد، رسانه های معتبر مدعی شدند، پرونده انتقال ممفیس به اورتون باز شده و به احتمال فراوان این بازیکن در ژانویه راهی اورتون می شود تا تحت نظر کومان به فوتبالش ادامه دهد.

تلگراف نوشته بود؛ منچستر یونایتد آماده است تا با انتقال قرضی ممفیس، شرایط را برای بازگشت این بازیکن به دوران اوج خود، فراهم سازد. مورینیو هم تمایلی به حفظ ممفیس ندارد و با انتقال قرضی او در ژانویه موافق است. ممفیس خود نیز از شرایط بازی در یونایتد راضی نیست و می خواهد فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی داشته باشد. کومان با توجه به مهره های تیمش علاقه مند تا دیپای را به گودیسون پارک بیاورد. کومان چهارشنبه بازی هلند و بلژیک را از نزدیک تماشا کرد تا شرایط ممفیس را هم ارزیابی کند.

اما بعد از انتشار این اخبار، با مصاحبه اخیر کومان، این انتقال وجه جدی تری به خود گرفت. کومان در مصاحبه اخیرش با فاکس اسپورت، علاقه تیمش را برای جذب دیپای، تایید کرد:

تایید می کنم که دوست دارم ممفیس را در تیمم داشته باشم. از نظرم او بازیکن تکنیکی و با کیفیتی است که در کارهای هجومی خطرناک ظاهر می شود. ممفیس تنها به زمان بازی بیشتر نیاز دارد، او باید بیشتر در ترکیب تیم به میدان برود. سال ۲۰۱۵ نیز می خواستم او را به ساوتمپتون بیاورم اما او یونایتد را انتخاب کرد که قطعاً انتخاب منطقی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzr76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد جدید سردار از اورتون