تاریخ انتشار: 1401/12/01 20:54
معاون حقوقی استقلال تشریح کرد؛
کد خبر: 10375

آخرین وضعیت پرونده استراماچونی، دیاباته و محرومیت ساپینتو

معاون حقوقی استقلال گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان مهلت تعیین شده، بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.
آخرین وضعیت پرونده استراماچونی، دیاباته و محرومیت ساپینتو

فرشید سمیعی پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر ملوان بندرانزلی در جام حذفی گفت: خوشحالم که استقلال توانست این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. ما امیدوار بودیم که ملوان ۱۱ نفره مقابل ما بازی کند که متاسفانه بازیکن این تیم خطا کرد و منجر به اخراج او شد.

وی در مورد پرونده استراماچونی تصریح کرد: یکی از حساس‌ترین پرونده‌ها مربوط به این سرمربی سابق استقلال است. فتح الله زاده شخصاً پیگیر این کار است و تمام هم و غمش این است که بتواند تا قبل از ۱۰ فروردین این موضوع را حل کند.

وی در مورد مطالبات شیخ دیاباته یادآور شد: در تلاش هستیم تا این موضوع را هم حل کنیم. البته اشکالاتی در این پرونده وجود دارد که به دنبال حل آن هستیم و باید هر چه زودتر این موضوع هم برطرف شود.

سمیعی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکن خارجی هم گفت: آنطور که من شنیدم باشگاه می‌توانست بازیکن جذب کند البته این موضوع بیشتر مربوط به بخش بین الملل است و آنها باید هر چه زودتر در این خصوص اقدام کنند.

سمیعی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر مشکلات استقلال را برطرف کنیم تا تیم بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد وضعیت آمانوف هم گفت: او بدون اجازه از ایران خارج شد زیرا او بازیکن ما بود و باید با استقلال تمرین می‌کرد. در خصوص اینکه گفته می‌شود ایمیل او به روزنامه استقلال جوان زده شده گفت در این خصوص بی خبر هستم. اما طبق قانون او باید با اجازه ما هر کاری را انجام می‌داد. بنابراین حق ما است که در این خصوص پیگیری کنیم تا بتوانیم هر چه زودتر احقاق حق کنیم.

سمیعی در مورد محرومیت ساپینتو هم گفت: در مورد ساپینتو یک اشتباه تایپی بوجود آمده بود و ما پیگیر این موضوع هستیم تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oea2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بند عجیب در قرارداد ستاره استقلال/ فتح‌الله‌زاده نیامده به دردسر افتاد!