تاریخ انتشار: 1401/12/03 21:06
کد خبر: 10303

نعمتی: امیدوارم گل‌های من و بردهای پرسپولیس ادامه‌دار باشند/ می‌توانیم قهرمان لیگ و جام حذفی شویم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، گلزنی‌های او و بردهای تیمش در دیدارهای آینده تداوم داشته باشند.
نعمتی: امیدوارم گل‌های من و بردهای پرسپولیس ادامه‌دار باشند/ می‌توانیم قهرمان لیگ و جام حذفی شویم

سیامک نعمتی پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی و صعود سرخپوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم در یک بازی سنگین در زمین تیم بزرگ سپاهان و مقابل هواداران پرشور این تیم پیروز شویم. حضور هواداران جذابیت مسابقه را چند برابر کرده بود. امیدوارم هواداران در همه استادیوم‌ها حضور داشته باشند و از فوتبال لذت ببریم.

وی درباره فاصله کمی که با جدایی از پرسپولیس داشت، اما توانست باز هم در لیست سرخپوشان قرار بگیرد، گفت: فقط می‌توانم خدا را شکر و از همه هواداران تشکر کنم که همیشه در هر شرایطی پشت من بودند. از اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد کردند. امیدوارم توانسته باشم با این گل خوشحال‌شان کنم. ان‌شاءالله این گل‌ها ادامه‌دار بوده و پرسپولیس نیز همیشه برنده باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: جام حذفی خودش یک جام مهم است، چون با چهار پنج بازی می‌توان به آسیا رسید. اول تمرکزمان را روی لیگ و سپس بازی بعدی در جام حذفی می‌گذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم در هر دو جام ادامه بدهیم و جام‌ها را به دست بیاوریم.

نعمتی درباره تأثیر برد امروز پرسپولیس روی رقابت این تیم با سپاهان در لیگ برتر گفت: شک نکنید که تأثیرگذار خواهد بود. تیم ما واقعاً به این برد نیاز داشت. به هر حال تیم از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشت و با این جوی که در رختکن دیدم، مطمئن هستم که امسال دوباره می‌توانیم دوگانه را به دست بیاوریم.

وی در پایان درباره عملکرد داوری تصریح کرد: داوری خوب بود و عالی کار کرد. پنالتی اول را از نزدیک ندیدم، ولی پنالتی دوم را دیدم و فکر می‌کنم صحیح بود. همچنین کارتی که داور به یزدانی داد، درست بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489ya2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین پرسپولیس بدون هافبک اصلی برای بازی حذفی