تاریخ انتشار: 1401/12/03 21:44
چرا برنامه ادامه لیگ اعلام نمی‌شود؟
کد خبر: 10302

اولین مأموریت سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه ادامه لیگ برتر منتظر تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال است.
اولین مأموریت سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال تا هفته بیست و دوم اعلام شده و تیم‌ها تا 15 اسفند ماه برنامه خود را می‌دانند. مسئله مهم اما برنامه ادامه لیگ برتر است که هنوز از سوی کمیته مسابقات مشخص نشده است.

در این خصوص پر واضح است که سازمان لیگ قطعا هفته بیست و سوم لیگ برتر را نیز در اسفند ماه برگزار می‌کند، اما اینکه هفته بیست و چهارم مسابقات هم قبل از نوروز 1402 انجام شود، هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما به احتمال فراوان هفته بیست و سوم لیگ طی روزهای 20 و 21 اسفند ماه انجام می‌شود و تیم‌های لیگ برتری به مصاف رقبا می‌روند، اما برای هفته بیست و چهارم همه چیز در گروی تعیین سرمربی جدید تیم ملی است.

کمیته مسابقات سازمان لیگ همواره برای اعلام برنامه لیگ با سرمربی تیم ملی هماهنگ بوده و حالا هم برای اعلام برنامه ادامه لیگ منتظر است تا فدراسیون فوتبال سرمربی جدید را برگزیند.

اگرچه فدراسیون فوتبال اعلام کرده که اردوی تیم ملی برای فیفادی فروردین از روز 29 اسفند شروع می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که سرمربی جدید بخواهد نفرات ملی‌پوش را تعداد روزهای بیشتری در اختیار داشته باشد و مثلا از 25 اسفند ماه اردوی خود را شروع کند.

در این شرایط سهیل مهدی و همکارانش علاقه‌مند هستند که هفته بیست و چهارم لیگ هم قبل از سال جدید شمسی برگزار شود و بعد از وقفه‌ای حدودا 15 روزه مسابقات بعد از تعطیلات نوروز 1402 از سر گرفته شود و وارد هفته بیست و پنجم شویم. با این حال چون سرمربی تیم ملی هنوز مشخص نشده، سازمان لیگ هم برنامه جدید مسابقات را اعلام نکرده است.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی حول نیمکت تیم ملی رخ می‌دهد تا باشگاه‌های لیگ برتری نیز از بلاتکلیفی در بیایند و برنامه خود را برای اواخر سال جاری و اوایل سال جدید مشخص کنند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278yg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات اسکوچیچ