تاریخ انتشار: 1401/12/04 14:32
کد خبر: 10264

فتح‌الله‌زاده: مطمئنیم که دولت بابت بدهی استراماچونی به ما کمک می‌کند/ هیئت مدیره مخالف گرفتن وام نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت، اگر برای پرداخت بدهی استراماچونی به این باشگاه کمک نشود کار آبی‌پوشان سخت خواهد شد.
فتح‌الله‌زاده: مطمئنیم که دولت بابت بدهی استراماچونی به ما کمک می‌کند/ هیئت مدیره مخالف گرفتن وام نیست

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با آقای ساپینتو هماهنگ کردیم که هفته‌ای یک جلسه از تمرین را با حضور تماشاگران برگزار کنیم و امروز هم خوشحال هستیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. وضعیت استقلال خوب است و رو به رشد.

وی ادامه داد: یکسری از مشکلات، مالی است. یک زمانی یک دوست پرسپولیسی به من گفت چرا گفته‌ای پول کالدرون را دولت داده است، این (بدهی استراماچونی) را هم بدهد. من ناراحت نیستم که چرا دولت داده است. این کار درست بوده است، ولی اگر به استقلال هم کمک نشود کار سخت است. زمان مدیریت قبلی 20، 30 میلیارد به استراماچونی بدهی داشتیم و الان با توجه به افزایش قیمت دلار و یورو به 100 میلیارد رسیده است و برای باشگاه سخت است. باید کمک کنند تا از این گردنه عبور کنیم. تا الان 130 میلیارد هزینه کردیم، پول بچه‌ها را دادیم، کمپ را درست کردیم و کلی کار کردیم و 400 هزار دلار دادیم پنجره‌مان را باز کردیم و مطمئن هستیم که دولت بابت بدهی استراماچونی به ما کمک می‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد گفته تاج که اعلام کرده است استقلال پولی در AFC دارد، آیا می‌توان این پول را با طلب استراماچونی تهاتر کرد، گفت: من با تاج صحبت کردم و گفتم ما 500 هزار دلار در آسیا داریم. چرا AFC ما را ملزم می‌کند که بدهی‌مان را بدهیم، خودش را هم ملزم کند که پول ما را بدهد. ما 300 هزار دلار هم بابت ملی‌پوشان‌مان داریم و به ما کمک می‌شود. رئیس فدراسیون قول داده است که پیگیری کند، هواداران هم دعا کنند این مشکل حل شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که «آیا هیئت مدیره باشگاه مخالف گرفتن وام است؟»، تصریح کرد: این اخبار درست نیست، در صورتی که هیئت مدیره خودش با حداکثر آرا به من گفته است که بروم وام بگیرم. این شایعاتی است که آرامش ما را به‌هم بزنند! ما دنبال گرفتن وام هستیم، ولی به آخر سال خوردیم و در تلاش هستیم.

وی درباره شایعاتی که مطرح شد و صحبت از حضور یک فرد دیگر در پست مدیرعاملی استقلال به میان آمده بود، خاطر نشان کرد: من از روز اولی که آمدم در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفتم اگر بدانم کسی می‌خواهد 300 میلیارد بیاورد، خودم او را می‌برم پیش وزیر و خواهش می‌کنم وی را مدیرعامل باشگاه کنند و من هم کنارش کمک می‌کنم. من استقلالی هستم و پست و مقام برای من مهم نیست. الان هم می‌گویم که هرکسی اگر پول دارد بیاید پیش وزیر برویم، چون من تنها هستم با 400 میلیارد بدهی و باید کمک شود. اگر در پرونده استراماچونی به ما کمک کنند، بقیه مشکلات را خودمان حل می‌کنیم. کمک کردن در حرف زدن و استوری گذاشتن نیست. حساب باشگاه مشخص است و مبلغی به حساب باشگاه بریزند و بگویند که کمک کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین راجع به اعتراض در پرونده محرومیت ساپینتو اظهار داشت: ما اعتراض کردیم و قطعاً این محرومیت را می‌شکنیم، چون حق ساپینتو نیست که پنج جلسه محروم شود.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به طرح این موضوع که وزارت ورزش تغییرات در مدیریت باشگاه را تکذیب کرده است، گفت: بگذارید دل‌شان خوش باشد، آرزو بر جوانان عیب نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgjo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خلیل‌زاده: سعادتمند متوجه قرارداد کارگزار قبلی با استقلال نشده بود