تاریخ انتشار: 1401/12/04 15:25
کد خبر: 10261

علیرضا بیرانوند حسابی برای سپاهانی ها کری خواند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:. شک نکنید صدر جدول را از سپاهان پس می‌گیریم چون ما یک بازی رودرو با این تیم داریم.
علیرضا بیرانوند حسابی برای سپاهانی ها کری خواند

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود. سه هفته‌ای بود که خوب نتیجه نگرفته بودیم. کار سختی است برای تیمی حتی مثل پرسپولیس که بخواهد به مسابقات برگردد و آن تیمی بشود که مردم و هوادارانش دوست دارند. در بازی قبلی تمرکز نداشتیم و روی حادثه ای که رخ داد گل خوردیم. لیاقت ما خیلی بیشتر از این است اما امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم از هواداران ممنونم که آمدند. دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گفتم ۹۰ درصد ورزشگاه را پر کردند نوش‌ جان‌شان. حق‌شان است باید بیایند بازی‌ها را ببینند. به بازیکنان و هواداران این برد را تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه بعد از پایان بازی برای هواداران سپاهان کری خواندی و مثل رونالدو گفتی که من اینجا هستم، عنوان کرد: ببینید یک چیزی را به شما بگویم ما خیلی زیر فشار بودیم و هواداران‌مان هم خیلی زیر فشار بودن چون اتفاقاتی افتاد به خصوص بازی با زنیت؛ در آن بازی تمام فشارهای هواداران سپاهان مربوط به بازی پرسپولیس تا جام حذفی بود هواداران این شعارها را برای ما می‌فرستادند و همه‌اش به این فکر می‌کردیم که این هواداران شرمنده نشوند که این اتفاق هم افتاد. من هم یک کری خواندم و به هواداران‌مان گفتم که ورزشگاه خالی شد و فقط شما هستید.

بیرانوند در مورد اینکه فکر می‌کنید صدر جدول را از سپاهان بتوانید پس بگیرید، گفت: شک نکنید صددرصد این اتفاق می‌افتد چون ما یک بازی رودرو با سپاهان داریم. ما ۵ امتیاز از استقلال و سپاهان پیش بودیم اما اکنون با استقلال هم امتیاز هستیم و سه امتیاز از سپاهان عقب افتادیم. ۱۰ بازی تا پایان لیگ مانده و هزار اتفاق در آن رخ می‌دهد. اگر لیگ‌های اروپایی را ببینید، می‌بینید در بازی‌های آرسنال و منچستر یوناتید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. تا چند هفته پیش آرسنال ۱۰ امتیاز اختلاف داشت اما بعد تغییر کرد. ما ۱۰ بازی دیگر پیش‌رو داریم به خصوص اینکه بازی‌های رو در رو با سپاهان، استقلال و تراکتورسازی را هم داریم. در تمام بازی‌ها مثل بازی امروز سعی می‌کنیم بازی کنیم تا به آنچه لیاقتش را داریم، برسیم.

در مورد اینکه وحدت هنانوف را مثل کریم باقری تنبیه کرد، گفت: من در آن صحنه رفتم به وحدت گفتم مقصر تویی که توپ را به بیرون زدی و ذکی‌پور را تشویق کردم که کار خوبی کردی که بازی کردی. روی گل دوم هم می‌خواستم توپ را به بیرون بزنم اما باد توپ را به داخل آورد و همان توپ بیرون رفت و رامین رضائیان سریع بازی را شروع کرد البته می‌گویند گل دوم سپاهان آفساید بوده ولی خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbdy2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت یک بازیکن در تمرین پرسپولیس؛ دیاباته مصدوم است؟