تاریخ انتشار: 1401/12/07 15:25
کد خبر: 10099

لیونل مسی با هم‌تیمی‌اش درگیر شد!/ حاشیه بزرگ قبل از بازی بزرگ

مسی در تمرین پیش از بازی با مارسی، با ویتینیا درگیر شد و نشان داد که تنش در جو این تیم به شدت بالا رفته است.
لیونل مسی با هم‌تیمی‌اش درگیر شد!/ حاشیه بزرگ قبل از بازی بزرگ

نتایج در پاری‌سن‌ژرمن فاصله بسیار زیادی با آنچه تیم می‌خواست دارد، بنابراین تنش آشکاری در تیم به وجود آمده و بمب کوچکی در جریان تمرین این تیم در روز شنبه منفجر شد.

ویتینیا تکل بدی روی پای مسی انجام داد و باعث شد که مسی خشمگین شود. به گزارش نشریه اکیپ، مسی با ویتینیا درگیر شد و هم‌تیمی‌ها بلافاصله رفتند تا این دو را از هم جدا کنند. این حادثه ظاهراً تشدید نشد، اما نمونه دیگری از استیصال و جو بد تیم کریستوف گالتیه را نشان داد.

امشب پاری‌سن‌ژرمن در دیداری که می‌تواند لیگ ۱ را تعریف کند، به دیدار مارسی می‌رود، چراکه هر دو تیم برای عنوان قهرمانی این فصل مبارزه می‌کنند. پاری‌سن‌ژرمن با ۵۷ امتیاز پس از ۲۴ بازی در صدر جدول است، در حالی که مارسی ۵۲ امتیازی است، بنابراین یک برد فاصله آنها از صدر جدول را کم می‌کند. به همین ترتیب پیروزی به مهمان‌ها برتری قابل توجهی می‌دهد و خیالشان را تا حد زیادی برای تصاحب صدر جدول تا آخر فصل راحت می‌کند.

تا به الان در سال ۲۰۲۳، پاری‌سن‌ژرمن چندین بازی را باخته است و همین شکست‌ها باعث شد که آنها نتوانند مانند سال ۲۰۲۲ به راحتی برتری خود را حفظ کنند. آنها در آغاز سال به لنس (۱-۳) و رن (۰-۱) باختند و چند هفته پیش یک شکست دیگر مقابل موناکو (۱-۳) متحمل شدند. همچنین در اوایل این ماه، پاری‌سن‌ژرمن با شکست مقابل مارسی (۱-۲) از جام حذفی فرانسه حذف شد، بنابراین بازی امشب اصلا برایشان آسان نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489xk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش ستاره‌های PSG با سوپرگل‌های مسی و نیمار - ورزش سه