تاریخ انتشار: 1401/12/07 21:03
کد خبر: 10083

بمب خبری آگوئرو: مسی جداً به نیوولز اولدبویز فکر می‌کند

سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لئو به شکل جدی به بازی کردن در تیم دوران کودکی‌اش، نیوولز اولد بویز، فکر می‌کند.
بمب خبری آگوئرو: مسی جداً به نیوولز اولدبویز فکر می‌کند

 سرخیو آگوئرو امروز ادعایی مطرح کرد که مسلما واکنش‌های زیادی به دنبال خواهد داشت. اهمیت صحبت‌های او به این دلیل است که آینده لیونل مسی همچنان در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد و دنیای فوتبال را در تعلیق نگه داشته است.

هنوز هیچکس نمی‌داند که این ابرستاره 35ساله که حالا قهرمان جهان است قصد دارد در سال‌های آینده فوتبالش چه کند. آیا او به بازی کردن در پی‌اس‌جی ادامه خواهد داد؟ آیا به بارسا برخواهد گشت؟ آیا فوتبالش را در لیگ MLS آمریکا به پایان می‌رساند یا مثل سی‌آرسون به عربستان خواهد رفت؟

تنها چیزی که با اطمینان می‌دانیم این است که قرارداد مسی در پاریس ماه ژوئن آینده به پایان می‌رسد و او تا این لحظه با پی‌اس‌جی تمدید نکرده است. سرخیو آگوئرو در صحبت‌های امروز خود که در مصاحبه با سایت برزیلی UOL مطرح شد، ادعایی را عنوان کرد که جنجالی بود.

1806081

آگوئرو که یکی از دوست‌های صمیمی لئو مسی است، گفت که ابرستاره آرژانتینی به صورت جدی به بازی کردن با پیراهن تیم دوران کودکی‌اش، نیوولز اولدبویز، فکر می‌کند. آگوئرو از توضیح بیشتر خودداری کرد و مشخص نشد که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد. آیا مسی بلافاصله بعد از پاریس راهی آرژانتین می‌شود و پیراهن نیوولز را به تن می‌کند یا این اتفاقی است که او برای آینده برنامه‌ریزی کرده است؟

1806082

البته در شهر روزاریو، شهر زادگاه مسی و شهر باشگاه نیوولز اولد بویز، هواداران مدت‌هاست که از بازگشت مسی و دی‌ماریا به این تیم صحبت می‌کنند و می‌گویند مسی بدون شک به تیم اولش برخواهد گشت و دی‌ماریا را هم با خود خواهد آورد.

این در حالی است که اخیرا صحبت‌های ژاوی درباره اینکه درهای بارسلونا همیشه به روی مسی باز خواهد بود باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت او به این باشگاه کاتالان پررنگ‌تر شود. فیل نویل هم با اعلام اینکه باشگاه اینترمیامی به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن مسی است، نشان داد فوتبال آمریکا هم از حضور این ستاره بزرگ آرژانتینی ناامید نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k95q4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آرژانتین بدون مسی هم تسلیم آلمان نشد