تاریخ انتشار: 1401/12/09 23:38
کد خبر: 9967

جلسه مدیریت بحران در اینتر: هشدار جدی به اینزاگی

جلسه ویژه‌ای که گفته می‌شد بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا در این باشگاه برگزار خواهد شد امروز برگزار و هشدار مدیران نراتزوری به سیمونه اینزاگی ابلاغ شد.
جلسه مدیریت بحران در اینتر: هشدار جدی به اینزاگی

شکست 1-0 اینتر مقابل بولونیا که روز یکشنبه اتفاق افتاد مدیران اینتر را به شدت نگران شرایط تیم‌شان در هفته‌های باقی‌مانده از فصل کرده است. شاگردان سیمونه اینزاگی در خانه بولونیا شکست خوردند و حالا تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در رتبه دوم جدول سری آ حضور دارند.

این شکست آخرین امیدهای اینتر به فتح اسکودتو را نقش بر آب کرد. در حال حاضر فاصله نراتزوری با ناپولی صدرنشین به 18 امتیاز رسیده است. مدیران اینتر نگرانند ادامه شرایط فعلی باعث شود تیم‌شان حتی در نهایت نتوانند سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

در روزهای گذشته شایعاتی وجود داشت که قرار است جلسه‌ مدیریت بحران در دفتر باشگاه برگزار شده و مدیران به سیمونه اینزاگی هشدار لازم را بدهند. گاتزتا دلو اسپورت ساعتی پیش اعلام کرد این جلسه امروز بعد از ظهر برگزار شده و جوزپه ماروتا، پی‌یرو اوسیلو و داریو پاکین در ملاقاتی طولانی‌مدت با اینزاگی شرکت کرده‌اند.

این جلسه پشت درهای بسته انجام شده و رسانه‌ها در آن حضور نداشتند. گاتزتا اما اعلام کرد موضوع جلسه نتایج نه چندان خوب اینتر در هفته‌های اخیر سری آ و نیاز به حفظ شرایط فعلی بوده است. مدیران نراتزوری به خصوص از نتایج تیم‌شان مقابل تیمهای ضعیف‌تر مثل مونزا، امپولی، سامپدوریا و بولونیا عصبانی هستند.

این رسانه می‌گوید در پایان جلسه مدیریت بحران اینزاگی جلسه‌ای با بازیکنان تیمش داشته و با آنها صحبت کرده است.

اینتر قرار است امشب برای اولین بار بعد از شکست مقابل بولونیا یک جلسه تمرینی داشته باشد. اینزاگی ظاهرا به بازیکنانش هشدار داده و از آنها خواسته در چند بازی آینده به هر شکل ممکن حتی یک امتیاز از دست ندهند.

اینتر که در حال حاضر در رتبه دوم جدول سری آ قرار دارد در لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله یک‌هشتم صعود کرده است. شاگردان اینزاگی دیدار رفت خود در این مرحله را با پیروزی 1-0 مقابل پورتو در سین‌سیرو پشت سر گذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vojj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر از دست بارسلونا جان سالم به در می‌برد؟
نراتزوری در بحران