تاریخ انتشار: 1401/12/10 20:15
اولین دشت منصوریان در جو عجیب فولاد آره‌نا
کد خبر: 9917

فولاد یک - ملوان صفر: آنقدر کوبیدند تا گل زدند!

فولاد به لطف گل دیرهنگام وحید حیدریه، تعویض طلایی علیرضا منصوریان، سه امتیاز شیرین بازی با ملوان را کسب کرد.
فولاد یک - ملوان صفر: آنقدر کوبیدند تا گل زدند!

در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، فولاد در استادیوم خانگی خود پذیرای ملوان بود که موفق شد با گل دیرهنگام وحید حیدریه از سد این تیم گذشته و علیرضا منصوریان گام نخست را با کسب سه امتیاز شیرین محکم بردارد.

نیمه نخست این مسابقه به دلایل عجیب مشکلات فیبر نوری پخش نشد که البته با موقعیت خاصی نیز همراه نبود. اما در نیمه دوم فولاد سراپا حمله بود و موقعیت های پرتعدادی را به روی دروازه میهمان خلق کرد.

در یکی از فرصت های به دست آمد، ضربه روی پا و دیدنی عارف آقاسی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد نیز ساسان انصاری با ضربه سر، تیر دروازه ملوان را به لرزه درآورد.

بازیکنان فولاد سپس در چندین مقطع فرصت گلزنی داشتند که ضربات بازیکنانی از جمله الکس آلگریا راهی به درون دروازه پیدا نکرد تا بالاخره در آخرین لحظات بازی، میزبان به چیزی مستحقش بود رسید.

ارسال کوشکی به روی دروازه، با دفع مدافعان ملوان همراه بود. آقاسی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک روی پای او را ایمان صادقی برگشت داد و وحید حیدریه تعویض طلایی علیرضا منصوریان توپ را به تور دروازه چسباند تا فولاد در دقیقه 92 یک پیروزی شیرین را کسب کند.

با این نتیجه، فولاد پس از سه شکست متوالی در لیگ برتر، طعم پیروزی را چشید و توانست با کسب 27 امتیاز به رتبه هشتم جدول رده بندی صعود کند.

◀️هفته بیست و یکم لیگ برتر؛


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj992

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول لیگ برتر|صدرنشینی گل گهر در پایان هفته اول