تاریخ انتشار: 1401/12/13 15:12
کد خبر: 9788

درآمد رونالدو از النصر ساعتی چند؟

نشریه مارکا اسپانیا درآمد ابرستاره پرتغالی در عربستان را با جزئیات منتشر کرد.
درآمد رونالدو از النصر ساعتی چند؟

«مارکا» اسپانیا، پس از جدایی غیرمنتظره رونالدو از منچستریونایتد، دنیا از انتقال کریستیانو رونالدو پرتغالی به النصر عربستان شوکه شد.

با این حال، النصر فراتر از آنکه باشگاه لیگ عربستان است، دستمزدی نجومی برای این فوتبالیست مشهور درنظر گرفت که توجه تمام دنیا را به خود جلب کرد.

این تیم آسیایی که ۹ بار قهرمان لیگ برتر عربستان سعودی شده است، برای دریافت خدمات یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ از هیچ هزینه ای دریغ نکرد.

رونالدو می تواند به داشتن پنج توپ طلا، پنج جام لیگ قهرمانان اروپا و همچنین یک قهرمانی در جام ملت های اروپا و یک قهرمانی در لیگ ملت های یوفا با پرتغال ببالد.

این مهاجم ۳۸ ساله امروز بهترین گلزن تاریخ فوتبال است. از زمان اولین حضورش در اسپورتینگ لیسبون و حضور در چندین باشگاه مهم جهان مانند رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس بدون فراموش کردن دوران حرفه‌ای خود در تیم ملی، بیش از ۸۰۰ گل به ثمر رسانده است.

درآمد رونالدو از النصر ساعتی چند؟

*CR۷ در عربستان چقدر درآمد دارد؟

طبق برآوردها، قرارداد نقل و انتقالات اعجوبه پرتغالی که در پایان دسامبر ۲۰۲۲ عمومی شد، با مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون دلار در سال و برای دو فصل امضا شد.

اگر این رقم را به صورت روزانه تقسیم کنیم، CR۷ هر ۲۴ ساعت ۵۴۸۰۰۰ دلار( بیش از ۳۰ میلیارد تومان) و هر ۶۰ دقیقه بیش از ۲۲۰۰۰ دلار (بیش از یک میلیارد)به جیب می زند. این قرارداد او را به عنوان پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل کرده علیرغم اینکه در آستانه بازنشستگی قرار دارد!

دستمزد رونالدو به تفکیک زمان به شرح زیر است:

حقوق سالانه: ۲۰۰ میلیون دلار

حقوق ماهیانه: ۱۶.۶ میلیون دلار.

حقوق روزانه: ۵۴۸۰۰۰ دلار

دستمزد ساعتی: ۲۲۸۳۳ دلار

حقوق در دقیقه: ۳۸۰ دلار

حقوق در هر ثانیه ۶.۳۴ دلار

اگر دستمزد او را با ارزش تخمینی ۲۰ میلیون دلاری بازیکن پرتغالی مقایسه کنیم، طبق گزارش پورتال ترانسفرمارکت، CR۷؛ ۱۰ برابر بیشتر از ارزش تخمینی او در سال درآمد کسب می کند.

این فوتبالیست تاکنون حضور خوبی در النصر داشته است. این مهاجم در ۶ بازی ۸ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. این آمار باعث شده تا او به عنوان بهترین بازیکن ماه این کشور عربی انتخاب شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poql3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین جادوی رونالدو در عربستان/ موتور کریستیانو با پوکر روشن شد