تاریخ انتشار: 1401/12/13 17:29
کد خبر: 9785

زمان دقیق انتخاب جانشین کی‌روش اعلام شد

احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سرانجام تاریخ دقیقی درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
زمان دقیق انتخاب جانشین کی‌روش اعلام شد

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در شروع صحبت‌هایش درباره سفر تاج به تایلند و سپس مالزی این‌طور توضیح داد: آقای تاج امروز براساس برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده بود و بازدیدهای که در تایلند از روند آماده‌سازی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی داشتند به مالزی تشریف بردند و امروز جلسه بسیار خوبی با مسئولین ای‌اف‌سی داشتند و به زودی خبرهای بسیار خوبی را در این خصوص خواهیم گفت. 

او در ادامه با اشاره به منابع مالی فدراسیون فوتبال ایران در AFC گفت: امیدواریم گشایش‌هایی در این خصوص صورت بگیرد. درباره منابع مالی فدراسیون و همین‌طور باشگاه‌ها مذاکرات بسیار خوبی صورت گرفته است. بنا بر این شده که به زودی جلسه‌ای در قطر میان مسئولین AFC و مسئولین فدراسیون فوتبال قطر برگزار شود. از این طریق قرار است درباره منابع مالی فدراسیون و تیم‌های ایرانی نزد ای‌اف‌سی گشایش‌هایی صورت بگیرد. به زودی شاهد این گشایش خواهیم بود.  

بخش بعدی صحبت‌های اصولی درباره جزئیات سفر تاج بود: مواردی مانند رایزنی درباره بازی‌های دوستانه، حالا چه برای فوتبال در رده‌های مختلف، چه در فوتبال زنان و چه در فوتبال ساحلی و ... یکی از اقدامات مورد توجه آقای تاج است و طی مدتی که ایشان در تایلند بودند صحبت‌هایی درباره این موضوعات انجام شده است. در همین راستا شاهد حضور تیم ملی فوتسال بانوان تایلند در اسفند ماه در تهران خواهیم بود. اقداماتی نظیر این در حال پیگیری است که به وقت مناسب به اطلاع شما خواهد رسید.  

موضوع داغ این روزهای فوتبال ایران انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان است که اصولی درباره تاریخ انتخاب سرمربی تیم ملی تأکید کرد: در این خصوص پیگیری‌های بسیار خوبی به عمل آمده است. به امید خدا تا بیستم اسفند ماه فدراسیون فوتبال بتواند سرمربی را انتخاب کند و سرمربی کارش را برای آماده‌سازی تیم در فیفادی‌های پیش رو تا جام ملت‌ها آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlkb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکالونی تا ۲۰۲۶ با آرژانتین تمدید کرد