تاریخ انتشار: 1395/08/24 10:03
کد خبر: 249243

پیروزی راحت و پرگل در انتظار شاگردان «کی‌روش» در «سرمبان»

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارزیابی دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه در هفته پنچم انتخابی جام جهانی 2018، پیش‌بینی کرد که ایران با پیروزی پرگل این بازی را پشت سر بگذارد.
پیروزی راحت و پرگل در انتظار شاگردان «کی‌روش» در «سرمبان»

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابت های انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا، فردا سه‌شنبه برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران باید در مالزی برابر سوریه به میدان برود. این آخرین دیدار دور رفت رقابت ها برای دو تیم خواهد بود.

سایت فیفا با ارزیابی این دیدار و سایر دیدارهای سه شنبه در قاره آسیا نوشت: "انتظار می‌رود تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر سوریه به برد پرگلی برسد و جایگاه خودش را در صدر جدول رقابت‌ها قطعی کند. شاگردان کارلوس کی روش در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برند و در صدر جدول گروه خود قرار گرفته‌اند و اخیرا در دیدار دوستانه توانسته‌اند تیم پایوا گینه نو را با نتیجه 8 بر یک شکست دهند. در دیداری که رضا قوچان نژاد توانست هت تریک کند و کریم انصاری فرد هم درخشش خوبی داشت.

دو تیم برای تقابل با هم غریبه نیستند. ایران و سوریه در چهار دهه اخیر بارها برابر هم قرار گرفتند. 10 تقابل حاصل دیدارهای دو تیم در چهل سال گذشته بوده است که 5 دیدار با برد ایرانی ها به پایان رسیده و چهار بازی دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده و سوریه تنها در یک دیدار برابر ایران به برد دست یافته است. سوری ها امیدوارند بتوانند مثل سال 1973 که در ورزشگاه تاریخی آزادی توانستند ایران را با یک گل شکست دهند، بار دیگر تاریخ ساز شوند.

البته در حساس‌ترین بازی گروه دو تیم ازبکستان و کره جنوبی برابر هم دیدار خواهند کرد که این دیدار می تواند سرنوشت دو تیم برای صعود به جام جهانی را رقم بزند.

برنامه انتخابی جام جهانی در قاره آسیا

* گروه A

سوریه - ایران

کره جنوبی - ازبکستان

چین - قطر

گروه B

تایلند - استرالیا

ژاپن - عربستان

امارات - عراق

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyxoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورحیدری را تشویق کردم که به تاج برود / ایران شایسته ترین تیم برای رفتن به جام جهانی است