تاریخ انتشار: 1401/12/15 23:24
کد خبر: 9653

فرار کاپیتان یونایتد از مجازات بعد از هل دادن داور

اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید قصد باز کردن پرونده علیه برونو فرناندز به دلیل هل دادن کمک‌داور دیدار منچستریونایتد و لیورپول ندارد.
فرار کاپیتان یونایتد از مجازات بعد از هل دادن داور

 در جریان دیدار دیشب منچستریونایتد و لیورپول که با شکست تاریخی 7-0 شیاطین سرخ به پایان رسید برونو فرناندز، کاپیتان یونایتد، به دلیل هل دادن کمک‌داور مسابقه با انتقادهای زیادی مواجه شد.

این اتفاق در نیمه دوم مسابقه روی داد و در تصاویر مشخص بود که فرناندز، زمانی که تیمش با اختلاف شش گل عقب افتاده بود، از شدت عصبانیت کمک‌داور مسابقه را هل می‌دهد.

تیم داوری در آن لحظه تصمیم به مجازات کاپیتان منچستریونایتد نگرفت اما طبق قوانین اتحادیه فوتبال می‌تواند حتی در صورت مجازات نشدن یک بازیکن توسط داورها به دلیل رفتار غیر ورزشی او را با جریمه و مجازات مواجه کند.

اما رسانه‌های انگلیسی خبر دادند اتحادیه فوتبال قصد باز کردن پرونده انضباطی علیه برونو فرناندز را ندارد.

این در حالی است که سازمان صنفی Ref Support که برای حمایت از داوران انگلیسی تشکیل شده است با درخواستی رسمی از اتحادیه فوتبال خواسته بود مجازات شدیدی علیه کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد اعمال کند. مارتین کسیدی، رئیس این سازمان، گفت: "همان‌طور که بچه‌ها در کوچه و خیابان شادی بعد از گل رونالدو یا حرکات فوتبالیست‌های مشهور را تقلید می‌کنند، آن‌ها هر چه در تلویزیون ببینند را یاد می‌گیرند. اگر کوتاه بیایید در آینده نمی‌توانید از داوران در زمین مسابقه محافظت کنید."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a57v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد پس از 2104 روز قهرمان شد