تاریخ انتشار: 1401/12/16 19:24
کد خبر: 9616

تصمیم نساجی: دو سال به مسجدسلیمان نمی‌رویم!

سرپرست تیم نساجی اعلام کرد شاید تیمش تا دو سال آینده برای انجام بازی به مسجدسلیمان نرود!
تصمیم نساجی: دو سال به مسجدسلیمان نمی‌رویم!

ماجرای پرتاب یک جسم برنده به داخل زمین از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان در دیدار با نساجی از روز گذشته بسیار سر و صدا کرده است. در این خصوص بحث‌های مختلفی مطرح شده و حالا اسماعیل اسماعیلی سرپرست نساجی در این باره توضیحاتی را ارائه کرده است.

اسماعیلی درباره پرتاب یک جسم برنده به داخل زمین گفت: «متأسفانه این اتفاق افتاد و همه ایران دیدند و فیلمش موجود است. متأسفم که ادعا می‌کنیم در همه جنبه‌ها رشد کرده‌ایم، ولی هر سال که می‌گذرد ضعف‌های‌مان بیشتر مشخص می‌شود. متأسفانه توجیه مسئولان نفت برای سرپوش گذاشتن روی این اتفاقات بود که اصلاً زیبنده فوتبال ما نیست.»

او در ادامه از تصمیم جالب باشگاه نساجی در واکنش به اتفاقات دیروز پرده برداشت و گفت: «به‌عنوان مدیر تیم نساجی باید بگویم شاید تا یکی دو سال آینده برای بازی با نفت به مسجدسلیمان نمی‌رویم. این حرف را به خاطر خودمان نمی‌گویم، به خاطر سلامت فوتبال می‌زنم. قسمت باز تیغ برنده به دست من رسید و ممکن بود به سر بازیکنان خودشان بخورد.»

سرپرست نساجی ادامه داد: «نمی‌دانم چرا نباید این مسئله از طرف استان و بچه‌های مسجدسلیمان پیگیری شود. می‌دانیم تماشاگران‌شان نگران امتیازهای از دست رفته‌شان هستند، ولی بحث فوتبال در داخل مستطیل سبز متفاوت با این اتفاقات است.»

اسماعیلی درباره اینکه باشگاه نساجی تصویر شیء برنده عجیبی را منتشر کرد و بعد آن را اصلاح کرد، گفت:‌«اشتباهی بود که  رخ داد و با همکاران‌تان در این زمینه صحبت کردم. باید به شکل دیگری ماجرا را بیان می‌کردند.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pooo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید جلالی بهترین گزینه برای نساجی است

عباس‌زاده: فقط برای نام نساجی و هودارانش بازی می کنم
توضیحات آقای گل لیگ یک درباره اخراج از تیم؛

 نفت مسجدسلیمان ۱- نساجی ۰
این یک مسابقه حیاتی در جنوب است