تاریخ انتشار: 1401/12/17 21:15
بهانه جدید برای رویاپردازی کاتالان‌ها
کد خبر: 9562

سیگنال لاپورتا به مسی: او بارسا را ویژه دوست دارد

مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با موندو دپورتیوو باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در اسپانیا مطرح شود که باشگاه کاتالان برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده برنامه‌ریزی می‌کند.
سیگنال لاپورتا به مسی: او بارسا را ویژه دوست دارد

با وجود مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و در عین حال درگیری حقوقی باشگاه با پرونده موسوم به بارساگیت، رئیس باشگاه کاتالان در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه موندو دپورتیوو می‌گوید به هواداران تضمین می‌دهد بارسا تابستان آینده پنجره نقل و انتقالاتی فعالی را پشت سر خواهد گذاشت.

*قوت گرفتن دوباره گمانه‌زنی‌ها: بارسا در خط حمله یک بازیکن می‌خواهد

لاپورتا در این مصاحبه اصرار دارد که بلوگرانا در خط حمله به یک بازیکن جدید نیاز دارد و البته خواهان جذب یک دفاع وسط است. او اما اذعان کرد که برای اضافه شدن بازیکنان جدید بارسا مجبور است چند بازیکن را به فروش برساند. صحبت‌های لاپورتا باعث شده در اسپانیا این گمانه مطرح شود که هدف اصلی خلوت کردن فهرست فعلی بازیکنان با هدف فراهم آوردن امکان بازگشت لئو مسی به نوکمپ است.

1830060

این گمانه‌زنی‌ها زمانی قوت می‌گیرد که به یاد داشته باشیم لاپورتا اخیرا با پدر لئو مسی دیدار کرد و در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود در پاسخ به خبرنگاران این دیدار را تایید کرد. او البته گفت که در این دیدار صحبتی از بازگشت ستاره بزرگ آرژانتینی به نوکمپ مطرح نشده است. با این حال لاپورتا گفت چون مسی در حال حاضر بازیکن باشگاهی دیگر است به احترام پی‌اس‌جی و لئو درباره بازگشت او صحبت نمی‌کند.

*با پدر مسی دیدار کردم ولی لئو الان بازیکن پی‌اس‌جی است

لاپورتا با تایید دیدارش با پدر مسی گفت: "بله، با پدر مسی دیدار کردم. به خاطر قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به او تبریک گفتم. ما در حال مذاکره‌ایم تا برای مسی یک مراسم خداحافظی ترتیب بدهیم. لئو بارسا را به شکلی ویژه دوست دارد. به خاطر احترامی که برای خود او و باشگاهش قائل هستم نمی‌خواهم درباره این بازیکن صحبت کنم."

1830061

برخی کارشناسان اسپانیایی مدعی هستند بارسلونا برای بازگشت مسی ممکن است به استراتژی محبوب لاپورتا یعنی فعال کردن اهرم‌های مالی رو بیاورد. اما او در مصاحبه با موندو دپورتیوو این شایعات را رد کرد و گفت در آینده خبری از فعال شدن اهرم‌های جدید نخواهد بود. او گفت: "دیگر به اهرم‌ها فکر نمی‌کنم چرا که لالیگا آن‌ها را مخالف فیرپلی مالی می‌داند و استفاده از آن‌ها را برای ما ممنوع کرده است. ما از این به بعد فقط می‌توانیم از فروش بازیکن کسب درآمد کنیم. حتی فروش امتیاز تبلیغات و درآمدهای موزه بارسا را هم برای ما درآمد حساب نمی‌کنند."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzgk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتهام جدید به مسی پدر و پسر؛ پولشویی