تاریخ انتشار: 1401/12/17 23:58
کد خبر: 9556

ملاقات لاپورتا با پدر مسی/ بازگشت لئو به بارسلونا کلید می‌خورد؟

صحبتهای اخیر رئیس بارسلونا گمانه زنی‌های جدیدی را در مورد بازگشت مسی به بارسا ایجاد کرده است.
ملاقات لاپورتا با پدر مسی/ بازگشت لئو به بارسلونا کلید می‌خورد؟

مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با موندو دپورتیوو باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در اسپانیا مطرح شود که باشگاه کاتالانی برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده برنامه‌ریزی می‌کند.

 وجود مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و در عین حال درگیری حقوقی باشگاه با پرونده موسوم به بارساگیت، رئیس باشگاه کاتالانی در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه موندو دپورتیوو می‌گوید به هواداران تضمین می‌دهد بارسا تابستان آینده پنجره نقل و انتقالاتی فعالی را پشت سر خواهد گذاشت.

لاپورتا در این مصاحبه اصرار دارد که بلوگرانا در خط حمله به یک بازیکن جدید نیاز دارد و البته خواهان جذب یک دفاع وسط است. او اما اذعان کرد که برای اضافه شدن بازیکنان جدید بارسا مجبور است چند بازیکن را به فروش برساند. صحبت‌های لاپورتا باعث شده در اسپانیا این گمانه مطرح شود که هدف اصلی خلوت کردن فهرست فعلی بازیکنان با هدف فراهم آوردن امکان بازگشت لئو مسی به نوکمپ است.

این گمانه‌زنی‌ها زمانی قوت می‌گیرد که به یاد داشته باشیم لاپورتا اخیرا با پدر لئو مسی دیدار کرد و در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود در پاسخ به خبرنگاران این دیدار را تایید کرد: «بله، با پدر مسی دیدار کردم. به خاطر قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به او تبریک گفتم. ما در حال مذاکره‌ایم تا برای مسی یک مراسم خداحافظی ترتیب بدهیم. لئو بارسا را به شکلی ویژه دوست دارد. به خاطر احترامی که برای خود او و باشگاهش قائل هستم نمی‌خواهم درباره این بازیکن صحبت کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e95a4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری مانع بازگشت مسی به بارسلونا شد