تاریخ انتشار: 1395/08/24 12:50
کد خبر: 249213

فرکی:سایپا برای قهرمانی در جام حذفی مصمم است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا دو مرحله از رقابتهای جام حذفی را پشت سرگذاشته برای رسیدن به هدف خود، آماه مصاف با نفت مسجد سلیمان، در خانه این حریف پرقدرت است.
فرکی:سایپا برای قهرمانی در جام حذفی مصمم است

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رقابت های جام حذفی یک فرصت ایده آل است تا تیم ها بتوانند با کسب مقام قهرمانی، جواز حضور در رقابت های آسیایی را کسب کنند. همین مساله باعث ایجاد انگیزه در تیم ها و البته جذابیت مسابقات شده است.

وی ادامه داد: برخلاف مسابقات لیگ برتر در رقابت های جام حذفی، جایی برای جبران وجود ندارد. چراکه هر اشتباهی می تواند تیم را از مسیر مسابقات خارج کند و همه تیم ها در این رقابت ها شانس موفقیت دارند .

سرمربی نارنجی پوشان تصریح کرد:طی دو مرحله ای که از این رقابت ها شاهد بودید که چند تیم لیگ برتر از گردونه مسابقات کنار رفتند که نفت مسجد سلیمان نیز یکی از تیم هایی است که با حذف تیم پدیده ، به مرحله یک هشتم و مسابقه با سایپا رسیده است.

فرکی در ادامه  افزود: امیدوارم تیم ما نیز بتواند همچون دو مرحله قبل، این بار نیز با موفقیت صعود کند. هر چند معتقدم این مسابقه در حضور هواداران خونگرم مسجد سلیمان، بسیار دشوار است اما ما برای قهرمانی در جام حذفی مصمم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به پی گیری تمرینات این تیم اظهار داشت: پس از مسابقه با بادران در مرحله قبلی جام حذفی، ۴ روز تمرینات تیم را تعطیل کردیم و طی هفته گذشته نیز به کارهای بدنسازی پرداختیم و عملا  از شروع هفته جاری در حال تمرینات تاکتیکی هستیم. همچنین یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم پرسپولیس(ب)  برگزار خواهیم کرد تا با مرور برنامه های خود،  برای مسابقه جام حذفی و در ادامه مسابقات لیگ برتر آماده شویم.

وی افزود: هر چند در مدت تعطیلی رقابت های لیگ برتر، روی نقاط قوت وضعف تیم، کار کردیم اما در میدان مسابقات رسمی، مشکلات، بهتر نمایان شده و تیم در کوران رقابت ها به انسجام خواهد رسید که امیدوارم در ۵ هفته باقی مانده از رقابت های نیم فصل اول، سایپا بتواند به روند پیروزی و کسب نتیجه  بازگردد.

فرکی تصریح کرد: سایپا در ابتدای فصل تغییرات گسترده مدیریت، کادر فنی و بازیکنان  را تجربه کرد و برای  هماهنگی تمامی این عوامل، نیاز به زمان داشت. البته همه عوامل باشگاه درحال تلاش هستند تا سایپا به موفقیت برسد اما همانطور که گفتم برای رسیدن به هماهنگی نیاز است و به مرور این تلاش ها با نتیجه همراه خواهد شد.

سرمربی نارنجی پوشان تاکید کرد: معتقدم طی ۱۰ هفته سپری شده از لیگ شانزدهم، در ۸۰  درصد از مسابقات، تیم ما خوب بازی کرده است ولی در نتیجه گیری ناموفق بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور موفق بازیکنان تیم های پایه سایپا در ترکیب تیم های نوجوانان و جوانان که همراه با صعودآنها به رقابت های جام جهانی شده است، خاطر نشان کرد: سایپا همیشه یکی از باشگاه های سازنده  در ورزش کشور بوده است و حضور این بازیکنان برای ما نیز باعث افتخار ویک فرصت است.

فرکی در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان سایپا پس از بازگشت از اردوی تیم ملی درکنار بازیکنان تیم تمرین خواهند کرد و در صورتی که بتوانند قابلیت های خود را به کادر فنی ثابت کنند قطعا در رقابت های لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خاتمه  خاطر نشان کرد: حضور موفقیت آمیز بازیکنان جوان در رقابت های فشرده و سطح بالا مثل لیگ برتر بساردشوار است واین بازیکنان باید بتوانند بهترین کیفیت را در میان سایر بازیکنان هم پست خود در تیم بروز دهند تا سرمربی، ریسک بازی دادن به آنها را قبول کند که امیدوارم بازیکنان آینده دار سایپا بتوانند  در لیگ برتر نیز همچون تیم ملی مثمر ثمر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mn6vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایپا به دیدار پرسپولیس میرود