تاریخ انتشار: 1401/12/20 21:20
کد خبر: 9397

انتقاد باشگاه اسپانیایی از مصدومیت مجدد لژیونر فوتسال ایران

باشگاه مایورکا پالمای اسپانیا با صدور یک اطلاعیه، به انتقاد از فدراسیون فوتبال کشورمان پرداخت.
انتقاد باشگاه اسپانیایی از مصدومیت مجدد لژیونر فوتسال ایران

مسلم اولادقباد هفته گذشته همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان، در تورنمنت شش‌جانبه تایلند شرکت کرد و در دیدار ایران مقابل مصر مصدوم شد.

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولادقباد نمی‌تواند ظرف دو دیدار بعدی شاگردان وحید شمسایی (برابر تایلند و ژاپن) به میدان برود. با این حال لژیونر ایرانی تیم مایورکا پالما دقایقی مقابل ژاپن بازی کرد که با اعلام شمسایی، به دلیل تداوم مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد.

این اتفاق با واکنش منفی باشگاه اسپانیایی اولادقباد همراه شد. سایت باشگاه مایورکا پالما درباره وضعیت بازیکن تیم ملی کشورمان نوشت: «باشگاه مایورکا پالما از اینکه مسلم اولادقباد با مصدومیت از بازی‌های ملی بازگشته، از فدراسیون فوتبال ایران ناراحت است. باشگاه پیش‌تر درخواست کرده بود اولادقباد به‌خاطر مشکلات جسمی و اینکه مداوا برای جلوگیری از مصدومیت مجدد او در حال انجام بود، به تیم ملی ایران دعوت نشود.

این بازیکن نمی‌تواند روز یکشنبه بازی کند و احتمالاً تعدادی از دیدارهای این فصل را از دست خواهد داد. باشگاه نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران نوشته و مشکلات اولادقباد را توضیح داده بود. او اقداماتی برای دوری از مصدومیت پیش می‌برد و توصیه پزشکی این بود که بازیکن استراحت کند. اولادقباد نه تنها به تیم ملی دعوت شد، بلکه در همه بازی‌ها به میدان رفت و با وجود مصدومیت دوباره،‌ در مسابقه فینال هم بازی کرد!

اولادقباد اکنون تحت آزمایش‌هایی است تا میزان دقیق مشکل فیزیکی او مشخص شود. مشکلی بزرگ برای هفته‌های آینده که باعث می‌شود تیم در مقطعی تعیین‌کننده از فصل، نتواند روی یک بازیکن مهم حساب کند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a8z4

آخرین اخبار