تاریخ انتشار: 1401/12/21 13:32
کد خبر: 9367

قاسم‌پور: قلعه‌نویی سوپرمن نیست و باید مثل کی‌روش از او هم حمایت شود/ قطعاً فدراسیون ضرر نخواهد کرد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است، امیر قلعه‌نویی به تنهایی نمی‌تواند تیم ملی را به موفقیت برساند و فدراسیون فوتبال باید از او حمایتی صد درصد داشته باشد.
قاسم‌پور: قلعه‌نویی سوپرمن نیست و باید مثل کی‌روش از او هم حمایت شود/ قطعاً فدراسیون ضرر نخواهد کرد

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من و خیلی از کارشناسان فوتبال‌مان با توجه به شرایطی که فدراسیون فوتبال داشت، از ابتدا گفتیم که بهترین انتخاب برای تیم ملی، گزینه ایرانی است و الان هم با توجه به اینکه فدراسیون به لحاظ مالی خیلی شرایط خوبی نداشت، انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم درستی است.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید همان نگاهی که به مربی خارجی دارد، به مربی ایرانی داشته باشد و اعتماد کند. ما به کی‌روش بیش از هشت سال زمان دادیم، ولی غیر از صعود به جام جهانی هیچ دستاوردی نداشتیم. کی‌روش هر امکانات و خواسته‌ای داشت فراهم شد، اما در جام ملت‌های آسیا هیچ عنوانی کسب نکردیم. فدراسیون فوتبال می‌تواند به ایرانی‌ها هم اعتماد کند، قطعاً ضرر نخواهیم کرد.

«قلعه‌نویی سوپرمن نیست و فدراسیون فوتبال باید از او حمایت کند.»، کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این جمله تصریح کرد: قلعه‌نویی مثل هر مربی دیگری به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد. او باید مورد حمایت صد درصد قرار بگیرد. فدراسیون حالا که به تصمیم نهایی‌اش رسیده و تصمیم به حضور مربی ایرانی و شخص قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی گرفته است باید مثل کی‌روش، ویلموتس و مربیان خارجی دیگر هم از او حمایت کند و هرگونه امکاناتی را که نیاز دارد، فراهم آورد.

قاسم‌پور درباره مدت زمان همکاری قلعه‌نویی با تیم ملی خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم ما به مربی مثل کی‌روش هشت سال زمان دادیم و تمام امکانات و اختیارات را به او دادیم، اما غیر از صعود به جام جهانی هیچ دستاوردی برای فوتبال ما نداشت. الان هم باید به قلعه‌نویی زمان دهیم و حداقل یک قرارداد چهار ساله با او ببندیم و از وی برنامه بخواهیم. این اتفاق به نفع فوتبال ما خواهد بود، قلعه‌نویی هم می‌تواند با آرامش و تمرکز بیشتر برنامه‌ریزی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw7j2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی تا 20 اسفند معرفی می‌شود
ترجیح ما یک چهره داخلی است اما...