تاریخ انتشار: 1401/12/28 21:00
غیبت برای اولین بار
کد خبر: 8975

اقدام تاریخی فلورنتینو پرز در ال‌کلاسیکو

رئیس رئال مادرید، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، قید رفتن به بارسلونا و تماشای ال‌کلاسیکو در نوکمپ را زد. این اولین بار است که پرز در ال‌کلاسیکو حاضر نمی‌شود.
اقدام تاریخی فلورنتینو پرز در ال‌کلاسیکو

رئال مادرید امشب در نوکمپ میهمان بارسلوناست و دیشب نشریه ال‌موندو ادعا کرد که فلورنتینو پرز کاروان رئال را در سفر به بارسلونا همراهی نخواهد کرد. ساعاتی پیش این خبر تایید شد و پرز در مادرید ماند و به بارسلونا نرفت. به این ترتیب او غایب بزرگ ال‌کلاسیکو خواهد بود.

1804971

 پس از شکایت رئال از بارسا در قضیه بارساگیت، خوان لاپورتا، رئیس بارسا، ضیافت ناهار سنتی رؤسای دو باشگاه را لغو کرد و از هواداران بارسا نیز خواست تا در ورزشگاه جوی متفاوت برای رئال ایجاد کنند. به این ترتیب پرز برای جلوگیری از مشکلات احتمالی قید سفر به بارسلونا را زد و برای اولین بار از زمانی که رئیس رئال شده، در ال‌کلاسیکو حاضر نخواهد بود.

1833772

او در دوره اول ریاستش حتی اولین ال‌کلاسیکوی فیگو با پیراهن رئال در نوکمپ را از دست نداده بود یا در اولین ال‌کلاسیکوی پس از پاندمی کرونا نیز حضور داشت. البته در غیاب پرز، چند مدیر بلندپایه رئال امشب در نوکمپ حضور دارند و از جایگاه ویژه بازی را نظاره خواهند کرد.

1833773

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nzw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 غیبت مهمترین ستاره رئال مادرید در ال کلاسیکو