تاریخ انتشار: 1402/01/03 13:43
کد خبر: 8820

ادرسون: باورم نمی‌شود آلیسون به تیم ملی دعوت نشد

ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی، از غیبت آلیسون بکر در لیست تیم ملی این کشور شوکه شده است.
ادرسون: باورم نمی‌شود آلیسون به تیم ملی دعوت نشد

 برزیل در این وقفه دیدارهای ملی قرار است تنها یک بازی دوستانه برابر مراکش در روز شنبه برگزار کند و فهرست افراد دعوت‌شده برای این بازی، چند روز قبل اعلام شد.

رامون منزس که فعلا هدایت این تیم را برعهده دارد، انتخاب‌های عجیبی برای این فهرست داشت که شاید یکی از شوکه‌کننده‌ترین آن‌ها غیبت آلیسون در این فهرست بود که از سال 2016 تا به حال، همیشه دروازه‌بان اول برزیل به حساب می‌آمد.

او تا به حال 61 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در کوپاآمه‌ریکای 2019 ایفا کرد و رقابت بین او و ادرسون در طول این سال‌ها همیشه در جریان بوده است.

1834734

ادرسون در گفتگو با خبرنگاران درباره غیبت آلیسون اظهار داشت: «اولین لحظه‌ای که لیست را دیدم، جا خوردم؛ اما در نهایت این تصمیم سرمربی است. هرکس انتخاب خودش را دارد. من فکر می‌کردم که او در این فهرست حضور داشته باشد؛ اما این‌طور نشد.»

دروازه‌بان سیتی درباره دلیل غیبت این بازیکن گفت: «من دقیقاً نمی‌دانم که چرا او دعوت نشد؛ اما شاید این موضوع مربوط به دادن فرصت به بازیکنان جوان‌تر باشد. اما ما باید تلاش کنیم، با تمام وجود بجنگیم و به این موضوع توجه کنیم که هر روز بازیکن جدیدی هست که بتواند این مسئولیت را برعهده بگیرد. صحبت‌کردن درباره این‌که من شماره یک برزیل باشم، هنوز خیلی زود است. آغاز یک دوره همیشه مهم است و من امیدوارم که بتوانم آن را در بهترین شرایط ممکن آغاز کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7j52

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدواری لیورپولی‌ها؛ آلیسون به بازی اول می‌رسد؟