تاریخ انتشار: 1402/01/03 16:53
کد خبر: 8810

اختصاصی/شرایط حساس، وضعیت قرمز؛ مسئولان خلیج فارس ماهشهر در خواب ناز!

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر  در حالی که در آستانه سقوط قرار دارد اما هم چنان تلاشی برای بقا از سوی مدیران مشاهده نمی شود.
اختصاصی/شرایط حساس، وضعیت قرمز؛ مسئولان خلیج فارس ماهشهر در خواب ناز!

لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی هفته های پایانی خود را شاهد است که برخی از تیم ها برای صعود، برخی دیگر برای بقا و تعدادی هم با خیال آسوده در حال  ادامه مسابقات هستند.

در بین تیم های انتهای جدول، حکایت خلیج فارس ماهشهر متفاوت است؛ تیمی که در تلاش است در بازی های باقیمانده نتایج خوبی گرفته تا خود را از مهلکه سقوط نجات دهد، اما آیا برای این اتفاق نباید شرایط حداقلی فراهم باشد؟

در نیم فصل دوم علی رغم تمامی کمبودها، این تیم نشان داد که شایستگی بقا در لیگ یک را دارد اما وقتی از سوی مدیران اقدامی جهت  دلگرمی کادر فنی و بازیکنان صورت نگرفته است، چگونه می توان امیدوار به بقای این تیم بود؟

خلیج فارس ماهشهر چند روز دیگر باید به مصاف فجر سپاسی برود، تیمی که سودای صعود در سر دارد و با تمام قدرت به میدان خواهد آمد، اما خبرها حاکی از این است که شاگردان داریوش هرمزی بایستی در آبادان میزبان باشند چرا که شرایط میزبانی در ورزشگاه ماهشهر بدلیل فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و بازی در شب و زیر نور در ورزشگاه ماهشهر وجود ندارد!

از سویی دیگر و براساس شنیده ها با این که قرار بر این بوده تمرینات این تیم شروع شود اما بدلیل عدم امکانات و نامشخص بودن محل خوابگاه بازیکنان غیر بومی و... این اتفاق نیفتاده است.

از سویی دیگر حکایت پرداخت های این تیم است که شرایط نابسامانی وجود دارد که صحبت کردن در مورد گویا فایده ای ندارد و پرداختی ها کاملا مشخص است که این مسیر نمی تواند در پایان لیگ خوشایند برای فوتبال ماهشهر باشد.

به هر حال خلیج فارس ماهشهر که خطر سقوط را احساس می کند با این مشکلات کار بسیار سختی برای بقا دارد مگر این که مدیران آن از خواب بیدار شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvwe4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامبک رویایی فراز و شاگردانش/ جذابیت در صدر به اوج رسید
خیبرخرم آباد 3-1 خلیج فارس ماهشهر