تاریخ انتشار: 1402/01/04 16:07
کد خبر: 8768

نورافکن در پُستی که دوست دارد

هافبک ملی‌پوش سپاهان در پست مورد علاقه‌اش برای تیم ملی به میدان رفت.
نورافکن در پُستی که دوست دارد

خط خوردن از لیست تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ انگیزه‌های امید نورافکن را کم نکرد و این بازیکن در سپاهان به روند خوب خود ادامه داد و با اینکه طبق نظر ژوزه مورایس از دفاع چپ به یک خط جلوتر منتقل شد و در پُست‌های مختلف به میدان رفت، اما توانست با نمایش خوب خود دوباره ملی‌پوش شود و دیروز هم برابر روسیه بازی کند.

امید نورافکن که یکی از منتخبین امیر قلعه‌نویی برای شروع دیدار تدارکاتی مقابل روسیه بود، در پُست مورد علاقه‌اش که بارها آن را عنوان کرده، به کار گرفته شد و توانست نمایش خوبی در آنجا داشته باشد و جزو بهترین بازیکنان ایران در این مسابقه دوستانه به حساب بیاید.

این بازیکن در مسابقه مقابل روسیه به‌عنوان هافبک دفاعی و میانی استفاده شد و بیشتر در زمین حریف تیم ملی حضور داشت که این پُستِ مورد علاقه برای او، کاری کرد تا امید نورافکن نیز نمایش بهتری از دفاع کنار یا وینگر به نمایش بگذارد و در دقت پاس و ارسال توپ عملکرد کم‌اشتباهی به ثبت برساند.

نورافکن که شانس دوباره برای بازی ملی را به دست آورده و نمی‌خواهد به راحتی جایگاهش را از دست بدهد، در دیدار مقابل روسیه ۴۳ لمس توپ در میانه زمین داشت و ۳۲ پاس با دقت ۸۴ درصدی، دو پاس کلیدی و سه پاس بلند صحیح فرستاد و در کنار آن، یک شوت خطرناک در چارچوب و یک ضربه به بیرون هم زد تا نشان دهد در این پُست بیشتر از سایر مناطق زمین راحت‌تر و بهتر کار می‌کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7lx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن: آقای حیدری! برادرتان هم در اصفهان ۲ پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت