تاریخ انتشار: 1402/01/06 14:35
کد خبر: 8701

حضور فعال حسین‌زاده در تمرین ملی با شماره ده

امیرحسین حسین زاده که به اردوی تیم ملی اضافه شده، خود را برای دیدار برابر کنیا آماده می کند.
حضور فعال حسین‌زاده در تمرین ملی با شماره ده

بازیکن ایرانی شارلوا سرانجام به تمرینات تیم ملی اضافه شد. امیرحسین حسین زاده که در لیست امیر قلعه نویی قرار گرفته بود، به دلیل سرماخوردگی نتوانست در تمرینات روزهای اخیر و دیدار برابر روسیه حضور پیدا کند.

حالا و پس از بهبود این بازیکن و پشت سر گذاشتن دوران بیماری، حسین زاده در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد و نکته جالب اینکه با لباسی به تمرین پرداخت که شماره 10 روزی آن درج شده بود. لباسی که در دیدار برابر روسیه بر تن شهریار مغانلو بود.

حسین زاده فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در ترکیب استقلال داشت و پدیده لیگ بیست و یکم بود. درخشش این بازیکن باعث شد تا شارلوا او را به خدمت بگیرد که البته او نتوانست درخشش خود با لباس آبی های تهران را در بلژیک نیز تکرار کند.

این وینگر 22 ساله طی 20 دیداری که در این فصل برای شارلوا به میدان رفت، موفق به زدن 2 گل شد و 2 پاس گل نیز به ثبت رساند. البته جمع دقایق حضور او در ترکیب شارلوا به 10 بازی کامل و 90 دقیقه ای نیز نمی رسد و او به صورت جسته گریخته توانست با لباس این تیم به میدان برود.

حالا حسین زاده که دوران بیماری را پشت سر گذاشته، انگیزه های زیادی در تمرین تیم ملی دارد. پدیده فصل قبل لیگ برتر که نتوانست مسافر جام جهانی شود، در اندیشه قرار گرفتن در تفکرات امیر قلعه نویی است تا بتواند مسافر جام ملت های آسیا شود.

1835674 1835675
 تیم ملی ایران

 

 امیرحسین حسین زاده

 

 شارلروا

 

 فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lbz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن ایرانی آماده بازی برای گورخرها+عکس