تاریخ انتشار: 1402/01/06 16:50
کد خبر: 8694

سانچز:پپ مثل پدرم بود اما من می‌خواستم جای رونالدو باشم

الکسیس سانچز، مهاجم سابق منچستریونایتد، می‌گوید به‌خاطر پوشیدن پیراهن شماره هفت این تیم، پیشنهاد سیتی را رد کرده است.
سانچز:پپ مثل پدرم بود اما من می‌خواستم جای رونالدو باشم

سانچز در سال 2018 در حالی به منچستریونایتد پیوست که بسیاری انتظار داشتند او را با پیراهن منچسترسیتی ببینند. 

پپ گواردیولا که پیش از این در بارسلونا با این بازیکن کار کرده بود، دوست داشت بار دیگر او را در ورزشگاه اتحاد در اختیار داشته باشد؛ اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت، او تصمیم گرفت بازی در یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو را تجربه کند. 

سانچز در گفتگو با La Tercera درباره شانس همکاری دوباره با گواردیولا اظهار داشت: «من در آستانه پیوستن به سیتی بودم. هر روز با گواردیولا حرف می‌زدم. او تولدم را به من تبریک گفت. پپ واقعاً مانند پدرم بود. او در بارسلونا نقش پدرم را داشت و می‌توانست در سیتی هم همین‌طور باشد. ما حرف می‌زدیم و او برایم پیام می‌فرستاد.

1690142

همه‌چیز آماده بود. بازیکنی قرار بود به‌جای من به آرسنال بپیوندد. سپس آرسن‌ونگر به من گفت که قرار نیست بروم؛ چون آن بازیکن به آرسنال ملحق نمی‌شود و آن‌ها هم بازیکن دیگری نداشتند. ناگهان تلفن همراهم زنگ خورد. مورینیو بود و به من گفت: الکسیس، پیراهن شماره هفت یونایتد در اختیار تو خواهد بود.»

او درباره پیوستن به یونایتد با دستمزد هفتگی 350 هزار پوندی گفت: «مسئله فقط پول نبود. شرایط یونایتد و سیتی یکی بود. او به من گفت که شماره هفت در دسترس است. ما قرار است در لیگ قهرمانان بازی کنیم و شرایط خوبی داریم. می‌خواستم در آن زمان جدا شوم؛ اما باید به گواردیولا هم فکر می‌کردم. همان‌موقع بود که به خودم گفتم پیوستن یک بازیکن اهل شیلی به یونایتد اتفاقی است که هرگز رخ نداده است. پوشیدن پیراهن شماره هفت متعلق به اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو توسط یک بازیکن اهل شیلی، واقعاً رؤیایی بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9ja3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حس می کنم مثل یک شیر داخل قفس هستم
الکسیس سانچز: