تاریخ انتشار: 1402/01/07 21:09
کد خبر: 8599

رونالدو: لیگ عربستان چهارمین لیگ معتبر دنیا می‌شود!

کریستیانو رونالدو که این روزها بازیکن النصر عربستان است در یک مصاحبه مدعی شد لیگ حرفه‌ای این کشور به چهارمین لیگ معتبر دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد.
رونالدو: لیگ عربستان چهارمین لیگ معتبر دنیا می‌شود!

 کریستیانو رونالدو بعد از چند ماه تنش با باشگاه سابقش منچستریونایتد سرانجام از این باشگاه جدا شد و بعد از پایان جام جهانی قطر به عربستان رفت تا رسما پیراهن باشگاه النصر را به تن کند.

رونالدو که حالا بار دیگر به تیم ملی کشورش دعوت شده و در جریان پیروزی اخیر پرتغال مقابل لوکزامبورگ دو گل به ثمر رساند در آستانه بازگشت به رقابت‌های باشگاهی عربستان در مصاحبه با شبکه بی‌این اسپرت ادعای جالبی مطرح کرد. او در این مصاحبه گفت دید فوتبال‌دوستان به لیگ روشن باید تغییر کند و لیگ حرفه‌ای عربستان در آینده چهارمین لیگ معتبر و بزرگ دنیای فوتبال خواهد شد.

1835842

کریستیانو در مصاحبه با بی‌این اسپورت گفت:" من خوشحالم و حس خیلی خوبی دارم و برای همین اینجا هستم. اگر طور دیگری فکر می‌کردم به اینجا نمی‌آمدم. من در یک لیگ خیلی جدی حضور دارم و فوتبال‌دوستان باید نگاه‌شان به لیگ روشن را تغییر بدهند. البته شکی نیست که لیگ عربستان با لیگ برتر فرق دارد. اگر بگویم اینطور نیست دروغ گفته‌ام. ولی این لیگ جدی است. من از قدرت تیمهای این لیگ متعجب شدم. لیگی با تیمهای خوب و تقریبا هم‌سطح. بازیکنان عرب فوتبالیست‌های خوبی هستند و بازیکنان خارجی هم کیفیت زیادی دارند".

ستاره فوتبال پرتغال در ادامه گفت:" تا پنج شش سال دیگر اگر عربستانی‌ها همین برنامه را ادامه بدهند لیگ روشن به چهارمین یا پنجمین لیگ بزرگ و معتبر دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vga3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید مارتینز از رونالدو: او‌ تجربه‌ای باورنکردنی دارد

رکوردشکنی تاریخی کریستیانو رونالدو!
با بازی مقابل لیختن‌اشتاین رقم می‌خورد