تاریخ انتشار: 1402/01/08 00:52
کد خبر: 8585

آزمون دوم قلعه‌نویی در سال ۱۴۰۲؛ مصاف با تیمی آفریقایی با یک مهاجم نام آشنا!

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا خواهد رفت.
آزمون دوم قلعه‌نویی در سال ۱۴۰۲؛ مصاف با تیمی آفریقایی با یک مهاجم نام آشنا!

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی، امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نسبتاً گمنام کنیا خواهد رفت، تیمی که به تازگی از تعلیق حدود 9 ماهه فیفا رهایی پیدا کرده و به‌عنوان یکی از حریفان تدارکاتی ایران به تهران سفر کرده است.

قلعه‌نویی که در اولین تجربه حضور خود روی نیمکت تیم ملی به نتیجه تساوی یک - یک مقابل روسیه رضایت داد، حالا به نظر می‌رسد بهترین فرصت را در اختیار دارد تا اولین برد خود با تیم ایران را در ورزشگاه آزادی جشن بگیرد. اولین اردوی تیم ایران با هدایت قلعه‌نویی از تاریخ 28 اسفند ماه در تهران آغاز شده است و پس از مسابقه با کنیا نیز به پایان خواهد رسید تا بازیکنان برای ادامه لیگ به تیم‌های باشگاهی خود بازگردند.

کادر فنی تیم ملی که در بازی با روسیه تلاش کرد تا فرصت بازی به بازیکنان داخلی را بدهد، به طور حتم در بازی با کنیا فرصت بیشتری خواهد داشت تا دیگر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی را نیز تست کند و باید دید قلعه‌نویی با چه هدفی شاگردانش را در دیدار با کنیا به زمین خواهد فرستاد.

در سوی مقابل اما تیم ملی کنیا پس از لغو محرومیتش از سوی فیفا با دو پله صعود در رده 101 رده‌بندی جهانی قرار دارد. از جمله بازیکنان معروف این تیم می‌توان به مایکل اولونگا مهاجم معروف تیم الدحیل قطر اشاره کرد که سابقه فراوانی در رویارویی و گلزنی به تیم‌های ایرانی دارد. علاوه بر این بازیکن، ژوزف اوکومو مدافع تیم خنت بلژیک و مسعود جمعه مهاجم الفیصلی عربستان از دیگر بازیکنان مطرح تیم آفریقایی به حساب می‌آیند. هدایت این تیم نیز بر عهده انگین فیرات است که در ایران در تیم‌هایی چون سایپا و سپاهان کار کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تداکاتی خود در سال 1402 از ساعت 20:30 امروز (سه شنبه) به مصاف تیم ملی کنیا خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mewb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: سرباز مردم هستم و می‌خواهم یادگاری خوبی برای تیم ملی بگذارم/ به من ظلم شد