تاریخ انتشار: 1402/01/08 17:43
کد خبر: 8567

برونو مخالف نظر رونالدو: هوای تازه‌ای نیست!

برونو فرناندز ادعای اخیر کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه ورود روبرتو مارتینز "نفس تازه‌ای" برای پرتغال به همراه داشته را رد کرد.
برونو مخالف نظر رونالدو: هوای تازه‌ای نیست!

 برونو فرناندز بعد از نمایش ناامید کننده پرتغال در جام جهانی 2022 جانشین فرناندو سانتوس شد. او در شروع کار خود این اطمینان را به کریستیانو رونالدو داد که همچنان به عنوان یک رهبر به این بازیکن اعتماد دارد.

ستاره 38 ساله پرتغال جواب این اعتماد را با 4 گل در 2 بازی داده و در ستایش فرناندز گفت: "این یک فصل جدید برای کادر فنی، بازیکنان و تیم ملی است. ما انرژی خوبی داریم نفس تازه‌ای به تیم تزریق شده است." با این وجود اما برونو فرناندز نظر دیگری دارد."

1836350

کاپیتان منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا با این ارزیابی رونالدو موافق است به شبکه تلویزیونی RTP3 پرتغال گفت: "نه! او فقط یک مربی جدید با ایده‌های جدید است. اصلا هوای تازه‌ای وجود ندارد. این فقط یک دوره انتقالی است. جو حاکم بر تیم ملی همیشه خوب بود و هیچ وقت اتفاقی نیفتاده که هوای تازه از بین برود. بنابراین فکر می‌کنم پویایی فعلی به خاطر حضور سرمربی جدید و ایده‌های جدید او است."

مارتینز در شغل جدید خود شروعی عالی داشت و با پرتغال به پیروزی 4-0 مقابل لیختن اشتاین و 6-0 مقابل لوکزامبورگ دست یافت. رونالدو هم در هر بازی دو گل، از جمله یک ضربه ایستگاهی عالی مقابل لیختن اشتاین به ثمر رساند و تعداد گل‌های ملی خود را به 122 رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8rb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۱۰ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ رقابت ۲ فوق ستاره جهان تا روز آخر دوران بازی کشیده شد