تاریخ انتشار: 1402/01/08 18:06
کد خبر: 8566

اولین شکست کلینزمن با ردِ ۲ گل!

شاگردان یورگن کلینزمن در مسابقه دوستانه مقابل اروگوئه شکست خوردند.
اولین شکست کلینزمن با ردِ ۲ گل!

تیم ملی کره جنوبی که اخیرا یورگن کلینزمن را به‌عنوان سرمربی خود معرفی کرده، در نخستین دیدار تدارکاتی با هدایت این مربی آلمانی که چهار روز قبل برگزار کرد، به تساوی دو بر دو برابر کلمبیا دست یافت، اما امروز نتوانست در تقابل با یک تیم دیگر از آمریکای جنوبی نتیجه بگیرد.

مسابقه دوستانه تیم‌های ملی کره جنوبی و اروگوئه در حالی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد که شاگردان کلینزمن در دقیقه ۱۰ روی یک توپ ارسالی از کرنر دروازه خود را باز شده دیدند.

تیم ملی اروگوئه خیلی زود روی سانتر تماشایی فدریکو والورده از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر سباستین کواتس که با پرواز بلند و بالاتر از مدافعان کره جنوبی زده شد، به گل اول بازی دست پیدا کرد.

1836354

کره جنوبی که در دقیقه ۳۵ جانگ وو یونگ، هافبک دفاعی خود و باشگاه السد را به خاطر مصدومیت از دست داد، نیمه اول را با شکست یک بر صفر مقابل اروگوئه به پایان رساند، اما در لحظات ابتدایی نیمه دوم توانست گل تساوی را بزند و نتیجه را جبران کند.

ارسال توپ از سمت چپ زمین و دفع اشتباه سانتیاگو بوئنو، مدافع میانی اروگوئه کاری کرد تا توپ در محوطه جریمه این تیم به لی کی‌جائه برسد و این بازیکن هم با پاس در عرض هوانگ این بئوم را صاحب موقعیت کند و او هم با شوت محکم گل تساوی کره جنوبی را به ثمر رساند.

اروگوئه در دقیقه ۶۴ صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه کره جنوبی شد که شوت پای چپ و خطرناک خواکین پیکوئرز با بدشانسی تبدیل به گل نشد، اما در ریباند ماتیاس وسینو با حضور به موقع در مقابل دروازه کره این توپ را تبدیل به گل کرد.

1836355

در ادامه بازی شاگردان یورگن کلینزمن بازی سراسر هجومی را در دستور کار قرار دادند و توانستند دو بار در دقایق ۷۳ و ۸۴ توسط کیم یونگ‌وون و یئون جیو آ دروازه تیم اروگوئه را باز کنند، اما بازبینی ویدئویی صحنه کاری کرد تا هر دو گل مردود شود و کره جنوبی با VAR برتری را از دست داده و با نتیجه دو بر یک مغلوب شود.

تیم ملی اروگوئه در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل کره جنوبی شد که در جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل برابر این تیم رسیده بود و همین اتفاق و تفاضل گل پایین‌تر آن‌ها نسبت به کره‌ای‌ها کاری کرد تا نتوانند از مرحله گروهی این رقابت‌ها بالا بروند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmn63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




   
تمام رکوردهایی که در جام جهانی ۲۰۲۲ شکست