تاریخ انتشار: 1402/01/09 19:01
کد خبر: 8525

کونته مثل مورینیو دعوایی است و با همه درگیر می‌شود!

کریستین ویری می‌گوید آنتونیو کونته، سرمربی اخراج شده تاتنهام، شخصیتی تندخو دارد و دائما با اطرافیانش درگیر می‌شود. ویری معتقد است به همین دلیل از اخراج او متعجب نشده است.
کونته مثل مورینیو دعوایی است و با همه درگیر می‌شود!

آنتونیو کونته بعد از تساوی 3-3 تاتنهام مقابل تیم قعرنشین ساوتهمپتون در یک مصاحبه مطبوعاتی جنجالی شرکت کرد و با انتقادهای بسیار تند از رئیس باشگاه، بازیکنانش و همچنین طعنه زدن به سال‌ها دور ماندن تاتنهام از جام‌های قهرمانی رابطه‌اش با این باشگاه را به شکلی تخریب کرد که در نهایت بعد از گذشت چند روز حکم اخراج او صادر شد.

کونته که دومین فصل حضورش روی نیمکت تاتنهام را سپری می‌کرد در فصل جاری نتوانست نتایج مورد نظر مدیران باشگاه و هواداران را به دست بیاورد و چند هفته‌ای بود که با انتقادهای زیادی مواجه بود و گمانه‌زنی‌هایی درباره اخراج او مطرح شده بود. مصاحبه جنجالی این مربی ایتالیایی کاسه صبر مدیران اسپرز را لبریز کرد تا دوران حضور او در لندن به پایان برسد.

1836764

کریستین ویری که سابقه بازی کردن در کنار کونته در یوونتوس را دارد در مصاحبه‌ای می‌گوید مشکل این مربی ایتالیایی شخصیت تندخو و دعوایی است. ویری می‌گوید کونته در هر تیمی که کار می‌کند دائما با همه درگیر می‌شود. همبازی سابق کونته شخصیت او را به یک مربی جنجالی دیگر، ژوزه مورینیو، تشبیه کرد.

ویری در گفتگو با کوریره دلا سرا گفت:" آنتونیو به دعوا کردن با همه عادت دارد. این شخصیت او است. باشگاهی که کونته را استخدام می‌کند نباید انتظار داشته باشد مربی ببیند که از همه چیز راضی است. آنها باید بدانند که آنتونیو شخصیت تندی دارد. وقتی کونته را در باشگاه‌تان دارید باید بدانید که بی‌خواب خواهید شد!

مربی‌های دیگری هم مثل او هستند که بهترین مثال به نظرم مورینیو است. آنها شخصیت چکشی دارند و از همه انتظار دارند همیشه در بهترین حالت ممکن باشند. ولی بعضی مربی‌ها هم هستند که از همه چیز رضایت دارند. کونته اینطور آدمی نیست و این شخصیت او است".

1836765

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vgj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد شدید سرمربی چلسی از عملکرد داور