تاریخ انتشار: 1402/01/11 15:36
کد خبر: 8441

پردرآمدترین مربیان فوتبال را بشناسید

فهرست پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان منتشر شده و چند نام شوکه‌کننده در این لیست وجود دارند.
پردرآمدترین مربیان فوتبال را بشناسید

نشریه فرانسوی اکیپ پردرآمدترین مربی‌های فوتبال را لیست کرده، و این ارقام نشان می‌دهند که سه نفر از چهار مربی پردرآمد در لیگ برتر کار می‌کنند.

گراهام پاتر با وجود اینکه در آستانه اخراج از چلسی است، چهارمین مربی پردرآمد جهان است و بیشتر از کارلو آنچلوتی درآمد دارد. گزارش شده است که پاتر سالانه ۱۱٫۹۱۷٫۴۰۴ پوند به جیب می‌زند. درواقع او هر ماه ۹۹۳.۱۱۷ پوند درآمد دارد که معادل ۲۲۹٫۱۸۰ پوند در هفته است. پاتر شروع سختی به عنوان سرمربی چلسی داشت و تیمش در رده دهم لیگ قرار دارد. تیم در ۳۰ بازی تحت هدایت او ۱۲ برد، ۸ تساوی و ۱۰ شکست داشت.

فقط دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پپ گواردیولا از منچسترسیتی و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بیشتر از پاتر درآمد دارند.

43

سیمئونه در صدر این فهرست قرار دارد و سالیانه ۲۹٫۸ میلیون پوند درآمد دارد. گواردیولا با ۱۹٫۷ میلیون پوند در رده دوم قرار دارد و کلوپ با ۱۵٫۷ میلیون پوند سوم است. پس از پاتر رده چهارمی، مکس آلگری سرمربی یوونتوس با ۱۱٫۳ میلیون پوند در سال قرار دارد. توخل پس از امضای قراردادی سودآور با بایرن که سالانه ۱۰٫۵ میلیون پوند برایش ارزش دارد، شش نفر برتر را تکمیل می‌کند.

در کمال تعجب، کارلو آنچلوتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با دستمزد ۹٫۶ میلیون پوندی هفتم است. در رتبه‌های هشتم و نهم، سیمونه اینزاگی از اینتر و ژوزه مورینیو از رم را می‌توان دید. در تکمیل فهرست پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان سه نام شوکه‌کننده وجود دارد.

ژابی آلونسو علیرغم اینکه برای اولین بار مربیگری را در تیم بایر لورکوزن تجربه می‌کند، نفری بعدی لیست است. نیکو کواچ از ولفسبورگ در جایگاه یازدهم قرار گرفت. ژاوی سرمربی بارسا نفر آخر است و هر سال ۳٫۴ میلیون پوند درآمد دارد و به دلیل اینکه کاهش دستمزد را پذیرفته تا به باشگاه در متعادل کردن هزینه‌ها کمک کند، درآمد بیشتری ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlzj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آمار مربیان خارجی استقلال در داربی/ اولین تجربه ساپینتو