تاریخ انتشار: 1402/01/12 19:46
کد خبر: 8376

پپ گواردیولا: شادی من بی‌احترامی به کسی نبود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
پپ گواردیولا: شادی من بی‌احترامی به کسی نبود

 منچسترسیتی امشب در خانه خود مقابل یکی از حریفان بزرگ خود در فصل‌های اخیر، لیورپول، قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر به خصوص در نیمه دوم حریف را 4-1 شکست بدهد.

پپ گواردیولا در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش به خصوص جک گریلیش و خولین آلوارز ستایش کرد و گفت این یکی از بهترین نمایش‌هایی بوده که در هفت سال گذشته از تیمش دیده است.

سرمربی سیتی که به دلیل شادی عجیب و غریبش با دو بازیکن تعویضی لیورپول بعد از به ثمر رسیدن گل اول سیتی جنجالی شده بود گفت فکر نمی‌‌‌کند حرکتش بی‌احترامی به آنها و تیم‌شان باشد ولی اگر چنین برداشتی وجود دارد عذرخواهی می‌کند.

این یکی از بهترین بازیهای سیتی در هفت سال گذشته بود

عملکرد ما در طول مسابقه بی عیبق و نقص بود. در هفت سالی که در این باشگاه هستم این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تا حالا از تیمم دیده بودم. از دقیقه 1 تا دقیقه 93 جلوی تیمی که بزرگترین رقیب ما در فصلهای اخیر بود عالی بازی کردیم.

عملکرد درخشان جک گریلیش

جک گریلیش عالی بود و این فصل به نظر من یکی از بهترین فصل‌های جک بوده. ما وقتی گریلیش را به خدمت گرفتیم امیدوار بودیم که او بتواند به ما کمک کند.

خولین آلوارز یکی از بهترین خریدهای سیتی بوده

خولین آلوارز عملا در همه جا دخالت می‌کرد. او بازیکنی استثنایی است. منچسترسیتی با خرید او یکی از بهترین خریدهای ممکن را داشت. خولین برای آرژانتین بازی می‌کند که قهرمان جهان است. او همبازی مسی است و خصوصیاتی دارد که برای یک بازیکن در پست او ایده‌آل است.

جشن گرفتن جلوی چشم دو بازیکن لیورپول

من خوشحال بودم و به آنها گفتم دیدید گل ما چقدر قشنگ بود! از بازیکن آنها بپرسید که آیا من بی‌احترامی‌ کردم؟ به نظر شما بی‌احترامی بود؟ (خبرنگار پاسخ مثبت می‌دهد) من متاسفم!

1837705


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vrw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پپ گواردیولا یکی از دلایل انتقالم به سیتی بود
ناتان آکه: